DuckDuckGoose Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Skal kjøpe mitt første dig.kam. og jeg tenkte en pris på rundt 2500-3000. Jeg står mellom disse kamerane, (om ikke det finnes bedre til den prisen) men vet ikke hvilket jeg skal velge. Er Fuji kameraet bra? Noen erfaringer? Hva med Kodak EasyShare CX4230 Zoom? Takk for all nyttig hjelp _________________ AsusP4S533 P4 2.0 Northwood 512 Apacer DDR333 PC2700 Geforce3 ti200 WD 80JB [ Denne Melding var redigert av: alansmith på 2002-08-29 20:09 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Begge kameraene skal være bra, og det blir egentlig smak og behag hvilket av dem man skal velge. Siden Olympusen er noe billigere ville jeg nok tatt den, og spandert på meg noen gode oppladbare batterier og lader i tillegg. > Hva med Kodak EasyShare CX4230 Zoom? Dette er sikkert også er bra kamera. Kodak målretter seg mot de mindre avanserte som først og fremst skal ha bilder på papir. Jeg kjenner ikke til at noe nettsted har testet kameraet, og det er heller ingen som har lagt inn erfaringer på kameraet i prisguidens erfaringssystem. Jeg har ikke prøvd noen av kameraene, så mitt beste råd er å lese testene og erfaringene som det er linket til i prisguiden: http://prisguide.digitalkamera.no/vis_prod...%20C-220%20ZOOM http://prisguide.digitalkamera.no/vis_prod...x%202600%20Zoom MLW Lenke til kommentar
cosmic Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Har nettopp kjøpt c220zoom fra komplett, og er svært fornøyd. det fulgte med lader og 4 1700mAh batterier og 2 alkaliske for å kunne komme igang straks. Minne kortet på 8mb er for lite, så jeg kjøpte et ekstra på 64mb(kortet som fulgte med er olympus eget og må brukes til panorama bilder) Ellers var det med video og usb kabel i pakningen, c220 bruker bare 2 batterier men de varer utrolig lenge. billedkvaliteten er meget bra,har sammenlignet med bilder fra A40 og coolpix 775. sist men ikke minst det er veldig lite og glir lett ned i lomma. Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Dette med panorama bilder og olympus kameraer er egentlig bare rettet mot Olympus sine egne programmer. For et gammelt Olympus kamera jeg hadde så fulgte det med brikke som skulle takle panorama-bilder, men programvaren hadde ikke filla peiling på hva dette var så det fikk jeg aldri prøvd. 3dje-parts programmer kan relativt enkelt lage panorama-bilder av bilder tatt uansett om dette er på en slik Olympus brikke eller ikke. Et enkelt å bruke, billig og relativt kraftig program kan jeg anbefale "The Panorama Factory" (http://www.panoramafactory.com). Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har aldri angret en dag på mitt valg av digitalkamera, Finepix s602Z. Syns det er bedre å bruke 2tusen ekstra på et kamera, enn å måtte kjøpe et nytt 6mnd'er senere for jeg vil ha _mer_. Hehe, leste feil i forbi farten. Har ikke prøvd 2400 modellen. Det beste er å gå i butikken å prøve dem litt. Holde dem, se hvor knappene ligger osv osv. Du _må_ ikke kjøpe dem der, bare teste... [ Denne Melding var redigert av: JoKr på 2002-09-04 17:09 ] Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har C-220 - Er kjempefornøyd !! :smile: Det samme gjelder en kammerat av meg som har samme kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå