Gullars Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hei! Eg skal utvikla ein webportal for ein organisasjon (skal kunna utvidast til å gjelda for fleire systerorganisasjonar - som HW.no-nettverket), og ettersom det finst såpass mange gode løysingar på nettet, har eg konkludert med at det ikkje er noko poeng i å prøva å "finna opp kruttet på nytt", så eg er rett og slett ute etter den løysinga som vil fungera best mot denne systembeskrivelsen: To systerorganisasjonar ska ha separate nettsider med felles system/database. Sidene skal ha éin felles overordna systemadministrator, med tilgang til alt. Kvar av sidene må ha ein administrator, med tilgang til alt knytta til sin organisasjon (óg alt felles). Bør óg vera muleg å avgjera på individuelt nivå at enkelte medlem har lov til å gjera endringar på enkelte sider. Forum: Organisasjonane skal ha felles forum, som eg sjølv vil dela opp, type det som er på hw.no-nettverket. Må helst vera phpBB (har ein stor database som skal flyttast). Fotogalleri: Fungera på same måte som forum. Separate galleri, men med eit overordna felles nivå. Chat: Dette er ikkje naudsynt, men fint viss systemet kan takla eit felles chatterom. Nyheiter: Når ein postar nyheiter må ein kunna velja om ein vil posta offentleg eller internt (kun for medlem), og nyheiten må óg kunna leggjast ut på begge nettsidene. Må óg vera muleg å lasta opp dokumentvedlegg. Andre sider: Typiske informasjonssider der ein legg inn historikk og generell informasjon. Dette på individuelt nivå. Medlemslister: Så langt skal vel alt gå fint, men dette er kanskje den første ”tricky” delen. Frå brukardatabasen skal ein kunna utarbeida medlemslister for organisasjonen. Sjå for dykk at dette gjeld for eit korps eller storband. Ein skal då kunna strukturera på følgjande måte: 1. A-korps/B-korps (osv.) a. Instrumentgruppe (Trombone, trompet osv...) i. Stemme (1., 2. – tilgjengelege stemmer skal i eit ”perfekt” system variera avhengig av valet som er gjort under instrumentgruppe) 1. Aktuelt medlem Ein skal óg kunna klikka på kvart enkelt medlem for å få meir informasjon om vedkomande (bilete, tekst osv.) Resultatlister: Den andre nøtta: Det skal vera muleg å oppretta tabellar som viser resultatlister frå konkurransar som organisasjonen har delteke i. Desse må óg helst bli lagra i eigen tabell i databasen, slik at det er muleg å laga statistikk ut av dette materialet. Generelt: Systemet må vera lett i bruk (spesielt å leggja ut nyheiter). Når det gjeld dei to siste bolkane om medlemslister og resultatlister, er det noko som eg eventuelt kan laga sjølv, men då inneber det at systemet er lett å modifisera. Eg har tatt ein kikk på Mamboserver, som dekkjer mange av behova. Finst det som som vil passa betre? Endret 18. november 2005 av Gullars Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Joomla? Det er jo en videreutvikling av Mambo.. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Joomla? Det er jo en videreutvikling av Mambo.. 5172831[/snapback] Kva er det som skil Joomla frå mambo? Er folk samde om at Joomla er det beste? Noko eg gløymte å seia i stad... Det er ein fordel om det allereie finst språkfiler på nynorsk... Er mykje å oversetja viss eg skal gjera det sjølv (likevel ikkje eit krav). Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 ser forresten at Joomla har nynorsk språkfil, så då er ikkje det eit problem Men eg går ikkje ut ifrå at Joomla støtter det eg skisserte angåande medlemslister og resultatlister? Er det vanskeleg å laga tilleggsfunksjonar til Joomla? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Joomla er videreutviklingen av mambo Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Joomla? Det er jo en videreutvikling av Mambo.. 5172831[/snapback] Joomla er videreutviklingen av mambo 5173224[/snapback] Fint at du banker det inn i hodene våres trrunde BTW: Viste du at Joomla er en vidreutvikling av Mambo? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 er det slik å forstå at Joomla er ei vidareutvikling av Mambo? nok hets... Er det nokon som vil anbefala andre CMS føre Joomla? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Joomla? Det er jo en videreutvikling av Mambo.. 5172831[/snapback] Joomla er videreutviklingen av mambo 5173224[/snapback] Fint at du banker det inn i hodene våres trrunde BTW: Viste du at Joomla er en vidreutvikling av Mambo? 5173320[/snapback] sry la ikke merke til at det var blitt sagt før Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) neineinei! Dere må bruke dette cms! bruk php-nuke! epp! epp! klompe! se på http://nukenorway.no å se selv! BTW: Jeg tror ikke Jambo er videreutvikling av mambo! Endret 18. november 2005 av Tt.mrX Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg sliter litt med å ta en fyr som sier 'epp! epp! klompe!' etter en setning noe særlig seriøst Forøvrig er PHP-Nuke noe aldeles herk, iallefall når det gjelder koden den spytter ut. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 neineinei! Dere må bruke dette cms! bruk php-nuke! epp! epp! klompe!se på http://nukenorway.no å se selv! BTW: Jeg tror ikke Jambo er videreutvikling av mambo! 5174306[/snapback] Jeg vet ikke om du prøver å bruke ironi, eller hva det er, men uansett er phpnuke kjent for å ha vært et dårlig cms, med masse julepynt-funksjoner, som grisete skrikebokser osv .. Du burde definitivt se på Drupal. Bruker et veldig hendig tilleggsfunksjons-system. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 php-nuke er uaktuelt. har aldri hatt sansen for det. vil at systemet skal vera slik at eg kan få det til å sjå ut som ei heilt normal side med eige design (har høyrt at det er lett med Mambo/Joomla) - det går i alle fall ikkje med php-nuke! korleis er drupal på dette området? skal kikka litt på det. takk for tipset Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 hmmm.... kikka litt på dei demoane av drupal. veit ikkje heilt om eg likte det eg såg. likte betre dei demoane eg prøvte av Joomla. Litt meir intuitivt og brukarvenleg. Andre forslag? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Cpg-nuke og evt. Dragonfly kan være alternativ. Begge er (super)utgaver fra php-nuke der hele skiten er kodet omtrent helt om. Disse er kjappere og ikke minst sikrere enn php-nuke. Har selv prøvd mambo også, men klarer ikke bestemme meg for hvem som er best. Kom bare med noen inskudd. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 har ikkje klart å finna ein demo av denne... fleire forslag? alt blir mottatt med takk Lenke til kommentar
gather Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) mulig du finner demoer de cmsa på http://www.opensourcecms.com Editilainen: feil i link Endret 19. november 2005 av gather Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Dreiv og testa Drupal i natt. Fungerte på mange måtar fint, men så slo det meg plutseleg at det er altfor lite brukarvenleg. Eg treng ein CMS med WYSIWYG-editor (er det det det heiter?). Det må óg ver muleg å leggja inn bilete på ein mest muleg brukarvenleg måte. Fleire forslag der de har i bakhovudet at dette er svært viktig? Endret 20. desember 2005 av Gullars Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 trur kanskje eg har misforstått litt kva ein WYSIWYG-editor er.... Det er vel kanskje heller program som t.d. MS Frontpage (?). Uansett, det eg vil ha er ein artikkeleditor der brukaren på ein best muleg måte kan sjå korleis det vil bli medan han skriv (og enkel biletebehandling). Mest muleg lik MS Word, men det er vel kanskje ikkje muleg... Lenke til kommentar
0lav Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg anbefaler som de andre, Mambo eller Joomla;) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) trur kanskje eg har misforstått litt kva ein WYSIWYG-editor er.... Det er vel kanskje heller program som t.d. MS Frontpage (?). Uansett, det eg vil ha er ein artikkeleditor der brukaren på ein best muleg måte kan sjå korleis det vil bli medan han skriv (og enkel biletebehandling). Mest muleg lik MS Word, men det er vel kanskje ikkje muleg... 5314757[/snapback] WYSIWYG er en forkortelse for "What You See Is What You Get" og betyr kort sagt at editoren er grafisk, altså at man ser det man ender opp med (sånn cirka iallfall). Det finnes definitivt muligheter for dette på web, men dessverre er det så som så med støtte i nettlesere utenom IE og til dels Firefox/Mozilla. Derfor er det ikke vanlig å inkludere noen WYSIWYG-editor i CMS. Dog tror jeg ikke det er allverdens arbeid å legge inn en editor ala denne (OBS! Støtter Mozilla, MSIE, FireFox og Opera 9 preview 1 (og Safari)) Når det gjelder CMS har jeg lite å anbefale. Har aldri klart å finne noe jeg er fornøyd med. Enten er template-systemet søppel (les: ubrukelig) ellers er brukerstyringen elendig (les: alle har tilgang alt). Endret 20. desember 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå