lavizh Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Så lenge dette kommer ut som singleplayer og ikke kun online spill så blir det bra, blir det noe alla WOW skal jeg personlig kjøpe en kopi å sette fyr på den. Edit : ser ifølge traileren at det kommer i singleplayer Endret 19. november 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg kom over noe på GameSpot: Direktøren Gaute Godager ( :!: ) forteller litt om spiller-klassene, combat, magi og singelplayer. Dette kan du lese her. I tillegg er det en liten forhånd omtale av det fra E3 her. Ut i fra den omtalen og intervjuet med Gaute Godager, høres dette vannvittig bra ut! *Glede seg* *Håpe på at det er gratis og spille online* Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Så lenge dette kommer ut som singleplayer og ikke kun online spill så blir det bra, blir det noe alla WOW skal jeg personlig kjøpe en kopi å sette fyr på den. Edit : ser ifølge traileren at det kommer i singleplayer 5176908[/snapback] Som nemnt tidlegare i tråden, så er det bare den første delen av spelet som er singeplayer (du må vere tilkobla internett når du spelar den). Lenke til kommentar
Variable Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Dette blir mer ett voksen spill, som skal trekke Conan fans, mener dem jobber med å holde det så riktig som mulig etter bøkene. Og grafikken kommer til å bli meget bra , som i trailer så ser det kanskje ut som det ikke er mulig å gå mange steder, men det skal være mulig å gå så og si overalt etter hva jeg har "hørt" Er vi heldig så blir det 18+ spill og vi slipper småtrollene Endret 19. november 2005 av chrda Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Blir nok garantert 18+ siden det vil involvere blod og jeg tror nok de legger inn avkapping av hoder også siden det er såååååå Conan Lenke til kommentar
Variable Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 skal være mulig å kutte av kroppdeler ja hirr hirr Lenke til kommentar
slash Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Mange ganger har jeg fullført et singleplayer rollespill, og ønsket at jeg kunne spille videre, men gidder ikke gjøre det, for jeg har fullført questene, og er alt for uber for de fleste monster. Om dette spillet klarer å levere en fet singleplayer-campaign ala gothic, for så å la meg fortsette eventyrene mine online, så tror jeg at de har gjordt en genistrek av de skjeldne. For da dreper de de to viktigste grunnene til at i allefall jeg føler at spill blir ødelagt. 1 - De fjerner det kjedeligste av alt, nemlig ganking i onlinespill, for som vi alle vet, alle onlinespill tvinger deg til å ganke lowlevel-kryp i flere måneder for at du skal komme til en level der det er morsomt å spille. Ved å la disse levelene foregå i en fet singleplayer så blir det en helt annen sak! 2 - De lar spilleren fortsette online etter singleplayer. Ta fable for eksempel - etter du rundet det, kunne du ikke tenkt deg å spille videre med samme character, med nye quester og gjerne online? Jo, jeg tror det Selve konseptet gir meg VELDIG store forhåpninger, men jeg er litt redd for at de lager to halve spill isteden for to fullverdige spill i ett. (ja, jeg VET at jeg ber om mye! ) //edit: må også nevne at jeg synes det ser LEKKERT ut, og jeg har lest conan i alle år, og er glad i universet, så jeg er litt redd for å bli skuffet. Endret 19. november 2005 av slash Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Vel, ut ifra det jeg har lest om spillet så tror jeg det kommer til å bli en positiv overraskelse. Jeg er riktignok spent på hvordan denne part enspiller/part flerspillersaken kommer til å fungere, men jeg har såpass mye til overs for utviklerene at jeg tror de klarer brasene og gjør spillet interessant, intuitivt og nyskapende. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Blir nok garantert 18+ siden det vil involvere blod og jeg tror nok de legger inn avkapping av hoder også siden det er såååååå Conan 5177233[/snapback] Frå den offisielle faqen: What rating do you expect the game to have? Although the game is not yet rated we are certainly expecting for the game to be rated as ‘Mature’ Så det ser ikkje ut til at dei har tenkt å spare på volden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Håper det kommer på Xbox360 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Håper det kommer på Xbox360 5177493[/snapback] Tviler på det! Men er jo lov til å hope Lenke til kommentar
Variable Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det skal komme til konsoll en eller annen gang , men hvor bra det blir er noe annet, du får liksom ikke helt drivi med rollespill uten tastatur og chatten Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Vel har sett den nye videoen, og tenker som sikkert ganske mange av oss tenker nå: Hvem i funcom må vi ta med i en mørk bakgate å banke opp for å få jobb som betatester i Funcom . Men seriøst, gleder meg virkeligt til dette spillet kommer. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ser fordømt bra ut... Man trenger et ekstra liv for alle disse kule spillene. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 for 10 høvdinger skal jeg gi deg navn og adresse sirius Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Vel har sett den nye videoen, og tenker som sikkert ganske mange av oss tenker nå: Hvem i funcom må vi ta med i en mørk bakgate å banke opp for å få jobb som betatester i Funcom . Men seriøst, gleder meg virkeligt til dette spillet kommer. 5178613[/snapback] Been there. Fikk tilbakemelding i september om at det ikke var klart for betatesting på en stund, og at testingen hovedsakelig foregikk internt på FunCom. Må nok kjenne noen som kjenner noen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg