TST Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Funcom har nå sluppet en helt fersk, og meget imponerende trailer fra sitt kommende onlinespill Age of Conan. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Online spill? De sa da at det skulle bli minst like mye Singleplayer som online, gjorde de ikke? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det er ett MMORPG men i starten så er det ikke det. Du begynner å forme din figur i single player først for så og begi deg ut på eventyr i selve verdenen . Uansett hvordan man vrir og ender på det så vil det bli ett revolusjonerende spill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Veldig kul trailer. Gleder meg desto mer nå! Synes likevel at det er litt snålt at man må ha internett for å "gjøre ferdig" spillet. For meg er det ikke noe problem, da jeg, som mange andre, har bredbånd. Men det finnes jo fortsatt mange i verden som sitter på modem enda da. Avean: Det KAN bli revolusjonerende! Söldner skulle også bli revolusjonerende. Det ble bare drittdårlig. Men når man tenker på at Funcom har laget Anarchy Online og Den Lengste Reisen, tror jeg nok ikke vi har noe å bekymre oss for! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 ser veldg heftig ut... gleder meg veldig... Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Blir nokk ikke wow. Tror det blir like "suksessfult" som Everquest II. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Mine følelser etter denne traileren --> Dette så meget lovende ut ja. Så meget fint ut, og heftig. Med tanke på at Funcom er flink med det de driver med, så kan dette bli en interesang introduksjon på "nye" veier. Men tør liksom ikke glede meg. Store produksjoner bruker somregel å implodere på sin egen vekt og ikke klare å levere det de lover. Men krysser fingrene for at det vi ser, er det vi får. Gleder meg, og håper jeg kommer meg på ordentlig ADSL når den tid kommer. Sitter for tiden på Satelitt DSL, dial up med 512 kb nedlasting Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Veldig kul trailer. Gleder meg desto mer nå! Synes likevel at det er litt snålt at man må ha internett for å "gjøre ferdig" spillet. For meg er det ikke noe problem, da jeg, som mange andre, har bredbånd. Men det finnes jo fortsatt mange i verden som sitter på modem enda da. Avean: Det KAN bli revolusjonerende! Söldner skulle også bli revolusjonerende. Det ble bare drittdårlig. Men når man tenker på at Funcom har laget Anarchy Online og Den Lengste Reisen, tror jeg nok ikke vi har noe å bekymre oss for! 5171806[/snapback] Men er litt forskjell mellom FunCom og det drittselskapet Soldner ble laget av da FunCom har jeg faktisk stor respekt for og utviklerne der er stort sett gamere selv som vet hva markedet vil ha . Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Blir nokk ikke wow. 5174601[/snapback] haha og takk gud for det ! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Blir nokk ikke wow. 5174601[/snapback] haha og takk gud for det ! 5175093[/snapback] Amen! For guds skyld, la ikke spillet bli som Wow, verken i spillbarhet eller i "suksess"! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Online spill? De sa da at det skulle bli minst like mye Singleplayer som online, gjorde de ikke? 5171690[/snapback] Nope. Kun de første 20 lvls'a er "singleplayer" (men likevel online). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Synes heller de skulle kitt ut World of Midgard.. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 jeg sier bare gled dere Jeg trenger forresten hjelp med å drifte www.conanonline.net viss noen føler for å hjelpe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Håper dette blir bra ja, og takk mannen oven for at det ikkje blir WOW. Off hadde eg dagt da :!: Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Virker spennende dette. Ser ut til at jeg må kaste meg på MMORPG-bølgen jeg også når dette kommer. Nå har ikke lest så mye rundt spillet enda, men vil man kunne treffe de kjente personene fra tegneseriene og bøkene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Dette lover godt. Ut i fra det GameSpot fikk vite under E3 hørtes veldig veldig bra ut! Dette beviser at "små" bedrifter kan bli skikkelig store! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 er det norske folk som lager spillet eller er det utenlandske folk? ser spennende ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 FunCom er vel et norskt selskap, men man må vel regne med at ikke alle som jobber der er norske! Lenke til kommentar
Variable Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 folk fra forskjellige nasjoner ja, er vel 70 total som jobber med conan sånn ca. Funcom er norskt. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Dette må jo bli bra. Det får faktisk ikke lov til å bli noe annet, da jeg er er en veldig stor fan tegneseriene satt til det hyborianske universet (verdenen Conan og Kong Kull henger i) , og har lest det aktivt siden jeg var ung og litt dummere. (Jeg er nemlig forsatt dypt skuffet over det forrige spillet som hadde noe med E. Howards Conan å gjøre, så jeg håper virkelig at dette blir bra.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg