Yapyap Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Pcen Ja, altså jeg trenger en pc som skal vare en stund. Den skal kunne brukes til spilling. Hvis dere har råd eller forslag dere mener er bedre, så vil jeg gjerne høre dem! Mitt budsjett er ca 16-17k. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) hmm.. la meg se. jeg vil faktisk tro at det der er et godt kjøp. ( noen kommer sikkert til å skyte meg for å si det men). Tenk deg dette her: Benq FP91G koster 2629kr på nettet. Hovedkortet ligger på litt over 1000kr og da er man fort nede i ca 12300kr. Så skal man ha alt det andre som står der og da vil man komme opp i nesten samme pris som du har der. Derfor vil jeg nok anbefale deg den pcn. Har forresten samme hovedkortet, Brennern osv. Forresten så er det et Lian Li kabinett. og de er ikke akkurat billige de heller. eneste jeg har å utsette på den maskina er at den kanskje kommer til å bråke litt. det skyldes at boxed vifta sikkert er montert der. Endret 18. november 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Yapyap Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Takk for hjelpen breiker, skal ned på butikken i morra og sjekke litt der. Så vi får se hva det blir. skal ikke kjøpe før etter jul men bare sjekker rundt. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 np.. bare for å gi et lite eksempel. for litt over en månedsiden brukte jeg den nette sum av 10500kr på dette: - Amd Athlon x2 3800+ - Asus a8n-sli - 1 GB pc3200 OCZ dual channel premium - Zalman CU7700 - Windows XP pro Norsk - POV 7800GT 256mb. ( jeg er klar over at prisene synker osv ) men det gir bare en pekepinn på hvor dyrt det egentlig er. og der får du jo 2 gb ram, 300GB S-ATA, DVD-/+r/rw , 19" LCD osv osv osv Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ser ut som et bra tilbud det der. Fikk akkurat det samme Lian-Li -kabinettet i posten i går, bare i svart, og jeg må si det imponerte stort. Megakult, (for de som har sans for stil ) Synes ikke det er noe å utsette på den PC'n nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå