Øystein.F. Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Peter Jackson og Ubisoft prøvar å skrive om historia om spelmatiseringar av filmar, og får det nesten til. Les mer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Har lest flere anmeldelser av dette spillet og alle er meget positive med tanken på film til spill konsept, men selv om det frister veldig å få tak i det lar jeg meg ikke friste før jeg har sett King Kong filmen (har ikke lyst å spolie noe for meg selv). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Gleder meg utrolig til dette spillet. Tror jeg skal kjøpe det når det kommer på PC. Etter å ha spilt demoen er jeg ikke i tvil om at spillbarheten er absolutt 100%. Og siden det ikke nevnes noen bugs eller noe sånn, og lengden virker helt grei, tror jeg nok at jeg kommer til å like dette spillet utrolig mye, selv om det kan bli litt ensformig etter hvert. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 [iC,18/11-2005 : 16:00]Gleder meg utrolig til dette spillet. Tror jeg skal kjøpe det når det kommer på PC. 5172085[/snapback] PC-versjonen slippes samtidig med konsollversjonene, altså i dag. Xbox 360-versjonen kommer 2. desember. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 [iC,18/11-2005 : 16:00]Gleder meg utrolig til dette spillet. Tror jeg skal kjøpe det når det kommer på PC. 5172085[/snapback] PC-versjonen slippes samtidig med konsollversjonene, altså i dag. Xbox 360-versjonen kommer 2. desember. 5172107[/snapback] Jasså ja. Får se om jeg får skaffa det snart da. Som Wooho sier så er det muligens ikke så lurt å spille spillet før en ser filmen, så kanskje jeg venter litt. Har uansett lyst på spillet før eller siden! Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Fin anmeldelse. "Spillmatisering"/"spelmatisering" var også et veldig bra ord. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jada, 9 i Grafikk, DET er litt overdrivet, har spilt spille, og i mine villeste drømmer ville jeg ikke gitt en 9 i grafikk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Plager meg at spillet er ute lenge før filmen som kommer i desember. Prøver å holde meg vekk fra bilder og filmer fra spillet slik at jeg får vite minst mulig. Ikke lett gitt Regner med at jeg skaffer det for 360 når den tid kommer. Endret 20. november 2005 av TCi Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Spillbarhet: 9 av 10 Grafikk: 9 av 10 Lyd: 9 av 10 Varighet: 5 av 10 7/10 Xbox At spillet blir lagt i 9èrn av 10 er å ta litt i ja, selv om det er rettet mot Xbox sitt potensial, ja? Hva angår lyd og spillbarhet, så (om PC/xbox versjonen er like her) trekker jeg i min vurdering fra 4-5 karakterpoeng. Michel Ansel og crewet som jobbet med BG&E gjorde en knall jobb. Folka her virker til å ha laget noe raskt møl. Vil jeg ha ett ensforming spill, med så latterlig mange ("dårlig skjulte"?)repetisjoner, får jeg mer ut av Doom (1!). Er det forresten noengang blitt korrigert på en Karakter (hel eller sub) her på gamer.no? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Grafikk karakteren står ikke bare for hvor fin grafikken er vel? Har vel en del med inntrykket å gjøre... Bare tenk på World of Warcraft sin grafikk! (ikke at spillet er no bra da) Endret 22. november 2005 av Northern Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Grafikk karakteren står ikke bare for hvor fin grafikken er vel? Har vel en del med inntrykket å gjøre... Bare tenk på World of Warcraft sin grafikk! (ikke at spillet er no bra da) 5189373[/snapback] Jup, samt helhetsinntrykket. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Grafikkarakteren går ikkje kun ut på det tekniske, om nokon trur det. Det er ei heilheitsvurdering av det visuelle. Sjølv om det tekniske i King Kong er bra, er ikkje det grunnen til 9/10. Det er den generelle visuell stilen, måten du blir dratt inn i spelet på. Det er ei heilheitspakka, og i King Kong er den veldig bra. Du veit, det er ein forskjell på ein pen og ein stygg film, uansett om der er spesialeffekter eller ikkje;) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Når jeg spilte demoen var det en del kameravinkler som minnet meg utrolig mye om mellomsekvenser (når jeg svingte rundt omkring med Kong), og jeg slapp opp tastene, da jeg trodde at Kong skulle til å gjøre noe i kortfilmen. Ble lurt flere ganger slik, sier litt om hvor fin grafikken egentlig er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg