Netforce Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg har en rank 16 kriger som nå er ingeniør, men jeg vurderer å bli smed istedet. Ser veldig fristende ut med hensyn på slipesteiner og det å kunne lage sitt eget utstyr., men jeg er usikker på hvordan dette er når jeg blir rank 60. Noen som har noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Nei, jeg ville holdt meg til engineering. Det du får utav en maks lvl blacksmith kan du heller kjøpe av andre som er dette. Med engineering kan du derimot heller lage en hel haug av kule gjenstander som du må ha engineering for å kunne bruke. Shrink Ray, Death Ray, +36 fire resistance osv. Derimot er det nok enda bedre å velge Mining og Skinning som de to første yrkene dine, da disse betaler best. Så dropper du skinning ved lvl60 og power-levler Engineering til maks. Funker som faen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kommer an på hvilket mål man har, penger eller nytte. Enhver crafter vil bruke et lite fåtall av tingene han/hun selv lager, 95%+ går på AH (gjerne med unntak av engineering og alchemism). Med mindre du går 100% inn for det, vil du også konkurrere med svært mange andre som jobber seg opp til 200-300 uten å finne über-oppskrifter. Blacksmithere har også fått hard konkurranse av våpen som Ice barbed spear. 600+g for Arcanite reaper, eller gratis spyd. Ikke mye å tenke over, egentlig. Som Blib skriver, mining + skinning er tingen. Det er mye penger å tjene på begge deler, når du runder 40 og rusler rundt i Badlands, er det mithril så langt øyet kan se. Stacks går for 2-3g på Sylvanas. Har du planer om å PvPe en del, så er engineering absolutt å anbefale. Jeg powerlevlet meg opp til 220 på et par timer (lvl52 eller 53 eller deromkring). Det er utrolig artig med Death ray, Mind control cap, Net-o-matic projector, World enlarger og annet småknask. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Blacksmithing er unyttig for de aller fleste. De fete oppskriftene er veldig sjeldne (Lionheart Helm, Stronghold Gaunlets). Slike oppskrifter skal du se langt etter med mindre du er så heldig å kjøpe de på AH til blodpris eller du blir med i et bra guild og de faktisk dropper. Gather-professions som mining, skinning og herbalism er å anbefale skal du tjene gull. Til PvP er engineering en klar vinner. Bomber, granater, MC-cap, Rocket helm, alt slikt gjør at oddsen i de aller fleste tilfeller tipper din vei Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Enig med resten, engy er har mye mer brukanes utstyr. Jeg er selv Blacksmith og ja, jeg mekket noen av utstyret jeg brukte til lvl 60 men, enten så dropper det utstyr som du kan bruke. Eller så kjøper du på AH. I tillegg finnes det så fryktelig mange blacksmiths, så du får sikkert en "kompis" som kan mekke armor billig. Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 enig med alle over, men det til det siste opp til deg.. Finn ut hva du vil, men engi er drit morro synes nå jeg! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skinning og Mining hvis du er ute etter ca$h, eventuelt bytte vekk et av professions til herbalism når du kommer opp level 50+ High level urter selger ganske godt. Mining og engineering hvis du er ute etter morsomme gadgets som er nyttig i PvP. Har Herb/Alch på presten min og Mining/Engi på warrioren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå