Gå til innhold

Xbox 360 bråker mer enn xbox 1?!

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syntest du om PDZ? Er det virkelig så skuffende som mange mener?  :)

5176059[/snapback]

du må ikke stole på forum-"eksperter" som hadde sett over skulderen på noen som spilte en uferdig betaversjon av spillet og roper høyt om hvor mye det suger.

PDZ er et veldig godt spill. jeg har kommet gjennom en god del av singleplayerkampanjen, og selv om det for det meste er et klassisk førstepersonsspil, er det solid gjennomført og spennende. historien er tynn og fenger meg ikke veldig, men brettene er ofte helt glimrende, bra designet, med mange veier til målet. nok av gøyale våpen, god kampmekanikk og kul futuristisk stemning.

grafikken er selvfølgelig veldig bra, selv om jeg legger merke til at geometrien er noe enkel visse steder. men ja, overflatene skinner litt vel mye til tider og noen av menneskene ser litt plastikk ut.

coop er genialt. multiplayer har jeg ikke prøvd enda. alt i alt ligger PDZ til en god femmer foreløpig.

Endret av wise
Lenke til kommentar
Husk at powersupply har 2 vifter som går.

Kanskje det er den som er bråkete og selve konsollen er vannkjølt?

5173007[/snapback]

Powersupplyen er ekstern og har ikke vifter - men det er nok de andre viftene inni der som bråker ja.

5173199[/snapback]

powersupply har iallfall 1 vifte

Lenke til kommentar

360-en bråker en hel del, ja. Jeg må innrømme at jeg hørte lite hos Microsoft da vi var der for noen uker siden, men på retailboksen som jeg testet i dag var det mer summing enn på noen av denne generasjonens konsoller, så vidt midt øre torde si, i hvert fall. Vær beredt.

Hva angår PDZ, så har jeg ikke fått prøvd det så mye -- men jeg ville roet forventningene litt. Utgaven jeg testet i dag fløt godt og så ofte godt ut, men selve skytinga sleit litt med å engasjere. For meg virket det som om AI-en hadde hatt godt av ytterligere uker med utvikling.

Dagens andre nyttige observasjon: Hvorvidt du bruker HDTV eller SDTV til 360 har STOR betydning for grafikken. PGR3 i vanlig PAL var tidvis til forveksling lik PGR2, mens da jeg så PGR3 i HDTV-format tidligere, var det uproblematisk å se alle forbedringene.

Also of interest: Den nye Xbox-kontrollen er er perfekt. Jeg elsker trådløs teknologi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...