SmalHans Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Noen som vet hvor jeg kan finne sånne vanlige runde joystick knapper ? Driver å lager et custom kombinert tastatur/joystick for en venn som ikke kan bruke et vanlig tastatur (siden knappene er så ***** sammenknødd). Jeg skal blandt annet koble sammen ctrl+alt+delete til en enkel knapp (som i og seg ikke er noe problem) og ha de andre vanlige system knappene på dette tastaturet (ctrl,alt,space,shift,enter,home,del,pageup,pagedown,piltastene osv) Har tatt en del bilder av mekkinga av tastaturet og jeg blir sikkert og jeg blir å lage en side som forklarer hvordan jeg gjorde det osv når "keyboardet" er ferdig. Jeg hadde planlagt å bruke sånne gammel runde knapper som var veldig vanlig i amiga`ens tid. Jeg har 2 slike (som jeg har revet ut av en gammel amigajoystick) og vil gjerne gå til innkjøp av flere lignende runde knapper, men jeg finner ingen butikker som selger slikt utstyr alene. Er rett og slett helt umulig. Jeg kunne jo selvfølgelig å kjøpt en joystick til og revet ut knappene på den men det er litt for dyrt siden jeg skal ha 8-9 knapper på dette "keyboardet", og jeg har et budsjett på max 400 kr. Jeg har også gått til innkjøp av et parr LEDs i forskjellige farger for å gjøre det hele litt penere. men om noen vet hvor jeg kan få kjøpt vanlige (helst runde) knapper på nett så hyl ut. Lenke til kommentar
SmalHans Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 om noen er interesert så finner dere slike knapper o.l. på: http://www.happcontrols.com/ dem er rimelig billige og kjappe å levere kostet 200 kr for 16 stykk slike knapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå