larsdrev Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Heisann alle sammen har følgende utstyr : HK: Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T CPU: AMD Athlon XP3000+ 2.167 GHz Socket A 333MHz, 512KB Barton, OEM MINNE: 2048mb (4x512) TwinMOS PC3200 DDR-DIMM PC3200 CL2.5 DDRs SKJERMKORT: Asus Radeon X800XL 256MB GDDR3 AGP8X, 2xDVI-I, Tv-Out noen som raskt kan fortelle meg hvordan jeg kan overklokke dette "systemet", har vel en mistanke om at minne etc. ikke er så overklokkbar-vennlig men har lyst å prøve alikavel. jeg har ikke peil på hvordan, i Bios, egne programmer ? Plz help. Og ikke si at jeg må lese meg til dette selv for d tror jeg ikke jeg gidder. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Flyttes fra cpu til overklokking av cpu-kategorien Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Gå inn i bios, så finner du CPU clock frequenzy (eller hvordan det skrives) så stiller du den sakte og rolig opp.. En annen ting, visst du ikke gidder å lese deg til det så kan du egentlig drite i å få svar her, får lese må du uansett. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå