tuxerator Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det er to a og b knapper i Revolution kontrollen, noen som vet om A og a og B og b vil ha samme funskjon i et spill eller om de vil bli skilt som a, b, y og x? Lenke til kommentar
purity89 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg regner med at A/B og a/b vil ha forsjellige funksjoner, som a,b,x,y du nevner. For å ha to knapper som gjør det samme virker litt ulurt synes jeg, i iall fall når kontrollen allerede har ganske lite knapper Bare basert på gjetning og litt logisk tenkning selvsagt Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 det samme gar jeg ogsa utifra... men... Nintendo har uttalt seg om at de synes at kontroller begynner a fa et meget hoyt antall knapper... og de har na tilsammen en d pad og to analoge, to skulder knapper og en A og B knapp. Hvis a og b ikke har samme fungsjon som A og B har bare kontrollen en knapp mindre enn pa den til GC. Mener a huske at de forste bildene som kom viste x og y isteden for a og b... det skaper jo litt forvirring a lage to knapper med samme bokstaver som har to forskjellige funksjoner. De sa ogsa at hvis man onsket a spille pa en tradisjonell mate kunne man snu kontroller sa fikk man en N8bit kontroll. Kommer sikkert til a komme et nytt Mario spill i klassik Mario stil eller folge med gamle spill som bunus pa mange spill som vil bruke kontrollen pa den maten... Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Kontrolleren er ikke ferdig...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå