Pey'J Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Hvilken av de tre merkene av CPU-vifter er å anbefale på Komplett.no? CoolerMaster EKL GlobalWin Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Globalwin!!! Jeg har en 1.4 Athlon med Globalwin WBK 68... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Stakkars mann som har globalwin.... Lenke til kommentar
robinei Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Taisol vifta. Den har veldig bra ribbe. Men kjøp ny 60x60 mm vifte da den som kommer med er for dårlig. Lenke til kommentar
robinei Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Mmm nei den har de vel ikke på Komplett. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Hvorfor må man på død og liv kjøpe hos Komplett? De har temmelig dårlig utvalg av vifter, enten er de dårlige (coolmaster) eller bråker de som bare få (GlobalWin). Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 10:56, Ardie skrev:Hvorfor må man på død og liv kjøpe hos Komplett? De har temmelig dårlig utvalg av vifter, enten er de dårlige (coolmaster) eller bråker de som bare få (GlobalWin). Siden jeg kjøper hele PC'n der, syns jeg det blir unødvendige utgifter å betale egen frakt og andre gebyrer for en vifte hos Microplex. Selv om jeg seffern skulle hatt en Taisol. Derfor lurte jeg på hvilken av de tre som var å anbefale... :smile: Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Den samme feilen gjorde jeg, tenkte at det var lurt å bestille masse på samme sted, så jeg kjøpte en GlobalwinFOP32. Men det tok ikke så lang tid før jeg angret og bestilte kvalitetskjøler(Silverado) fra Microplex. Så istedet for å bestille riktig med en gang kastet jeg bort et par hundrelapper på FOP'en som nå støver ned. Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 De har en EKL papst vifte der som støtter opp til 1,4GHz eller XP1900, og det står oppført 27dB på den, som er stillere enn Taisol vifte. Jeg har ikke prøvd den, men skal nok kjøpe den! Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hvis du kjøper PC'en din på Komplett Data i Oslo, så har de Zalman, Taisol og Alpha vifter der.. Men kun i Oslo og på Liertoppen, ikke på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå