Luske_Ludvig Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Bakgrunn: Noe jeg har irritert meg over, er at kabinettet mitt sine lydtilkoblinger i front, ikke kan kobles til mitt interne Audigy lydkort. Audigy kortet mangler denne tilkoblingen internt på kortet. En link fra forumet. Lydkort med frontpanel? Jeg tror at Creative har utelatt denne tilkoblingen bevisst, for å selge mer av pakken med lydkort + et frontpanel for montering i en ledig cdrombrønn. Men de som har kabinetter av Shuttletypen, med cdrom som opptar den siste cdrombrønnen, har ikke plass til dette frontpanelet. Dessuten er det smør på flesk med frontpanel, når det likevel finnes tilkobling på kabinettet. Ønkser: -Jeg ønsker at harware.no skal fokusere mer på dette i prisguiden, sånn at jeg kan søke bort lydkort som ikke har intern tilkobling til kabinettet. Under spesifikasjoner under tilkoblinger, bør det også bli synlig om kortet kan tilkobles kabinettet. -Jeg ønkser også at hardware.no setter fokus på dette på tester av lydkort. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei, takk for tilbakemeldingen, vi har notert oss dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå