klitten Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 vet noen om programvare som enkelt lager et image av cd og holder en database av de cd-image som er laget ? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 vet noen om programvare som enkelt lager et image av cd og holder en database av de cd-image som er laget ? 5171115[/snapback] Vet ikke helt hva du mener med database, men Norton Ghost er et bra program til å lage imagefiler av systemet, filer, backup o.l. Et annet alternativ er Acronis True Image. Du finner begge disse enkelt på nettet ved å Google på navnene. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) vet noen om programvare som enkelt lager et image av cd og holder en database av de cd-image som er laget ? 5171115[/snapback] Regner med at du tenker på et slags arkiv over hva som ligger på de forskjellige cd`ene? Du kan prøve et program som heter Where is it?, det fungerer ganske bra. Endret 18. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
klitten Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Jeg vil lage f.eks. ISO bilder av cder og ha et arkiv over disse. Har f.eks. noen hundre cder fra Microsoft som jeg skulle hatt på disk.... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Iso filer tenker du på? Er ikke sikker på at jeg helt skjønner hva du mener... Lenke til kommentar
klitten Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Nei, riktig. iso var et eksempel. Man kan lagre kopier av cd'er på harddisken. Det finnes mange formater for dette - iso er ett av dem. Cd'en blir da lagret i en fil. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Du kan bruke hvilket som helst brenneprogram, tror til og med det heter et program som heter MagicIso Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har aldri hørt om noe prog som automatisk legger inn image-filene du har laget i en database, så jeg tror kanskje du blir nødt til å mekke en database på egenhånd og legge inn info manuelt. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 for å lage ISO image filer så anbefaler jeg bruk av winimage (www.winimage.com) utrolig enkelt program.. dette med database er det vel enklest og lage selv i access eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå