RBW Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Panasonics serie med spesielt hardføre bærbare har nå fått to nye og lettere modeller. Les mer Lenke til kommentar
hainz Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Sweet, digger disse maskinene ass! Bare synd at de er så dyre(?) Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 9,5 time batteritid er jo fenomenalt.. Synd at disse ikke lå i HjemmePC avtalen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Thoughbook er faktisk "den" eneste laptop-en med så lave spesifikasjoner jeg kunne tenkt meg. Men prisen er for høy Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Fader også, 12000kr i statene, 20laks her! Dårlig gjort Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Fader også, 12000kr i statene, 20laks her! Dårlig gjort 5171435[/snapback] Det var bare et estimat fra HW sin side. Jeg estimerer at vi kan gange prisen i dollar med ca 8-8,5 for å få de laveste norske prisene. Altså rundt 17-18.000 kr. Det gamle estimatet med prisen i dollar ganger 10 stemte bedre da dollarkursen var rundt 8. Siden dollarkursen går litt opp og ned så synes jeg det er riktigere å gange med dollarkursen + 2. Den DVD-rom-løsninga der synes jeg var lekker og sikkert plassbesparende. Altså genialt for å holde vekta nede. Håper vi får de flere bærbare i norge med samme løsning etter hvert. kindings: Du kan få hjemmePCavtale selv om det ikke er ditt firmas vanligste leverandør som selger den. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 fant en skrivefeil på denne siden jeg Ellers "funner" vi 512 MB DDR2-400, 40 GB harddisk Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 simen1, å gange med 10 er faktisk ikke så feil siden en vanlig bruker må også tenke på slik som mva/moms og annet. dette fører fort prisen opp til ett nivå tett opptil eller over dollar gange 10. om ikke annet det ett greit overslag og mye kjappere den å gange med 8 eller annet i hodet Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 oh, disse virka jo rett og slett perfekt for meg, foruten om prisen. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hva tåler slike bærbare PC'er? Er skallet også beskyttet, eller kan en få riper og bulker i det? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det var jo ingen militær-laptop, men cd-rom løsningen er jo kjærkommen. Den vanlige "trekk ut - sett inn - skyv inn" løsningen er ikke den mest robuste tingen jeg vet om. OT: Hva med en vanntett laptop? Blir kanskje vannskelig med periferiutstyr med tanke på usb på utsiden.. Når jeg tenker meg om, så kjenner jeg at dette ikke var dette så gjennomtenkt... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det var jo ingen militær-laptop, men cd-rom løsningen er jo kjærkommen. Den vanlige "trekk ut - sett inn - skyv inn" løsningen er ikke den mest robuste tingen jeg vet om. OT: Hva med en vanntett laptop? Blir kanskje vannskelig med periferiutstyr med tanke på usb på utsiden.. Når jeg tenker meg om, så kjenner jeg at dette ikke var dette så gjennomtenkt... 5175303[/snapback] mener å ha sett laptopper som er "vanntette", dvs de tåler vannsøl etc, men antageligvis ikke badekaret Det meste av periferiutstyr kan vel teoretisk kobles til via Bluetooth eller liknende, dvs dersom man virkelig går inn for det, så kan man gjøre USB porter etc overflødig? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 kjøling blir vel en faktor? lufta må jo komme inn og ut en plass.. eller går det på "vannkjøling" da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå