kilogram Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Snart klart for ny Firefox Mozilla Foundation slapp i dag sin tredje slippkandidat av Firefox 1.5. Det betyr at den neste versjonen av den populære nettleseren snart er klar for forbrukerne. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg gleder meg til den endelige versjonen. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er på tide.. drittlei av alle bugsa som har plaget meg den siste tiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Er på tide.. drittlei av alle bugsa som har plaget meg den siste tiden.. 5171894[/snapback] Bugs?? Jeg har aldri opplevd noen bugs i FF! Det er jo ikke popups i det hele tatt i FF, men i IE ja, der kryr det av popups! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Popup er ikke det samme som bugs. Hadde du brukt alle funksjonene regelmessig ville nok du også kommet over noen. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Står det RC3 på deres FireFox? Da jeg vet et tilfeldig tidspunkt for noen dager siden kjørte update så lastet den ned en oppdatering som het FireFox 1.5, og nå vises ikke lenger noe Beta eller RC-tag på navnet inne i "About mozilla firefox" Oppdateringen var på hele 6 mb Endret 19. november 2005 av ZerBox Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Utifra de bildene jeg så av den RC versjonen av Firefox 1.5 så var det ikke så mye forskjell så det ut som. Mulig jeg prøver den når den kommer da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå