Lock-Aze Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Som det står i topic, så går det tregt å surfe når jeg bruker bitspirit. (dette er snakk om tiden det tar fra jeg begynner å åpne en side til den laster.) Det går tregt på den maskina jeg kjører bitspirit på Det er ikke det at jeg bruker hele linjen, for jeg merker ikke forskjell på laptoppen som er tilkobla samme linje. Der går det like fort... Noen som vet hva som kan være problemet ? ps : kjører winXP med SP2, påslått innebygd brannmur, antivirusprogram (nod32) påslått.. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Bruker du kablet eller trådløs oppkobling når problemet oppstår? Jeg har hatt problemer med BitTorrent-protokollen og trådløs overføring før. Da var det, antageligvis, routeren som ikke taklet den massive mengen tilkoblinger. Mye mulig dette ikke er tilfellet hos deg, men det er kanskje verdt å sjekke ut Edit: skrivefeil ... Endret 19. november 2005 av gozzer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Nei, fant problemet, det ligger i selve programmet, det har en MASSIV http forespørsel, aka, den flooder porten, så, maskina som jeg sitter på takler det rett og slett ikke, sletta det og la inn bitcomet... Da rettet alt seg... (pluss at nedlastingen gikk DRASTISK opp) Ps : Har kablet overføring på 20cm fra modemet, så problemet lå ikke der... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har trådløs oppkobling og sliter litt med det samme...Hva kan man gjøre får å løse dette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå