torkelma Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Jeg har desverre ikke CDen til lydkortet mitt lenger, og tenkte det hadde vært kjekt med programvaren. Vet noen hvor man kan laste ned denne? Lydkort: Creative Audigy 2 (board: SB0240) Endret 18. november 2005 av torkelma Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 www.creative.com eller www.soundblaster.com Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 www.creative.com eller www.soundblaster.com 5170899[/snapback] Nei, de har ikke denne liggende. De har kun oppgraderinger. Hadde håpet den lå et annet sted på nettet. Får kanskje ta kontakt med creative og se om jeg får noe hjelp. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Creative har den policyen at det kun er oppdateringer som kan lastes ned. Så hvis du har mistet orginalcden, så må du enten ta kontakt med Creative eller du må kjenne noen som du kan låne cden av. Jeg har bare cden til Audigy, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei Jeg har Audigy 2 lydkort og isntallerer alt fra creative sin web. Legger ikke inn software på forhånd. Men det er en del spesial software på cd/dvd som du ikke får tak i på nettet. Drivere og avspillingsprogrammer samt noe annet finner du der MVH gvbrod Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Ordnet saken. Tok kontakt med Creative, og de sender meg en ny CD. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Nice service? Hvor tok du kontakt og hva kostet dette? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Nice service? Hvor tok du kontakt og hva kostet dette? 5171416[/snapback] Jeg tok kontakt via www.creative.com, og fikk beskjed at det kostet 60 kr inkl. porto for en ny bundle til kortet. Så da sender de meg en komplett ny bundle. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 for 60kr? dårlig service bare fordi de vil prøve å stoppe folk med eldre versjoner av lydkortene å laste ned nyere programvare som kanskje kan forbedre opplevelsen av lydkortet i forhold til programvaren som fulgte med... sikkert for å få folk til å kjøpe nytt lydkort istedet... Det irriterer så grenseløst at de ikke legger slike ting tilgjengelige for nedlasting... og tar seg penger for å sende det... koster penger + du må vente på posten? Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Driverne ligger på Creative sine sider på nettet, klare for nedlastning - om man orker lese litt Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) for 60kr? dårlig service bare fordi de vil prøve å stoppe folk med eldre versjoner av lydkortene å laste ned nyere programvare som kanskje kan forbedre opplevelsen av lydkortet i forhold til programvaren som fulgte med... sikkert for å få folk til å kjøpe nytt lydkort istedet... Det irriterer så grenseløst at de ikke legger slike ting tilgjengelige for nedlasting... og tar seg penger for å sende det... koster penger + du må vente på posten? 5171964[/snapback] Enig i det, men men.... Sånn er creative. Vet ikke hva som er i bundelen? Sikkert manual + CD CD'en jeg får har all siste versjoner av programmer, i følge Creative Endret 18. november 2005 av torkelma Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 http://forums.creative.com/creativelabs/bo...essage.id=25677 Der kan en laste ned imaget til mange korts drivere.. Ser at problemet her er løst men det er kjekt å vite for andre med creative produkt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå