Gå til innhold

Søker samarbeidspartner til spillprosjekter.

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å prøve meg på noen små spillprosjekter. (eller store for den saks skyld. :p) Jeg kan 2d/3d, men har veldig liten erfaring innenfor programmering. Har vært med på flere mod-teams, og jeg kan litt generell scripting, men jeg ønsker en "partner in crime" som kan litt (les: en del) mer enn meg når det kommer til programmering. De fleste kretser jeg henger i er mest art-relaterte, og ganske frie for programmerere, så jeg tenkte jeg skulle spørre her om noen er interessert.

Jeg er åpen for det meste, både 2d og 3d. Om motoren skal lages fra scratch, eller om vi skal bruke en gratis motor som f. eks haaf's game engine er helt opp til deg som programmerer.

Jeg er åpen for forskjellige typer spill, alt fra platformspill til rpg til adventure.

Det eneste kriteriet jeg har er at jeg må få lov til å utfolde meg visuelt, som f. eks ved bakgrunner i et adventure-spill. (Så med andre ord, tetris eller lignende spill er ikke særlig interessant.)

Om du (som meg) sitter med en liten spilldesigner i magen, send meg gjerne en PM eller mail, der du introduserer deg selv og hva du kan, så skal jeg svare med det jeg kan. Så tar vi det derifra, og forhåpentligvis lager vi spill om ikke så alt for lenge. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...