Brimutten Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Har en ipod mini 4GB. kjøpte den rett etter sommerferien, siden ALLE andre hadde den, og den så jo relativ kul ut. Valget mitt på 4 gb falt fort, fordi jeg har ikke mulighet til å browse gjennom alle sangene og høre de. jeg har alltid noen favoritt låter som blir spilt om og om igjen. og som stadig blir skiftet ut. Prisen var selvfølgelig også en stor faktor. Men for ca en uke siden, ville den ikke slå seg på. har ladet den utallige ganger, og resetet til factory settings tusen ganger, men hele tiden blir ipoden automatisk slått av etter at den har docket i USB 2.0. Ikonet for lavt batteri nivå, viser i noen sekunder, men ingenting skjer. det nytter ikke å skru den på. ingen av tastene virker. har tenkt å levere den på SIBA, der jeg kjøpte den, men tror ikke jeg får igjen på reklamasjonen. fordi de sier sikkert at det er min egen feil. (jeg vet med meg selv, at podden ar aldri berørt bakken fra høyt fall, fått vannskade eller blitt utsatt for forvoldet skade..) har noen noen tips, før jeg går til SIBA!?! noen med lignende problemer? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du har jo garanti, så de fikser den nok. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du kan høyre med SIBA, men dei vil sikkert sende deg vidare til Apple. Apple tar seg av all reklamasjon sjølve så vidt eg veit. Det du gjer er å finne reklamasjonsskjema på Apple.no, registrere deg og fylle ut. Då får du ein pakke i posten som du skal legge iPoden i. Den sender du til Apple (alle instruksjonar får du med pakken) Etter ei veke eller 2 får du ein ny spelar. Du kan jo sjølvsagt høyre med SIBA først, men eg trur ikkje dei kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 det samme skjedde med meg iriver H10 5gb'en min og eg sendte den inn og fikk ein heilt ny oppdatert version, altså 6gb'en Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Last ned ipod updater, og trykk på gjennoppbygg. http://www.apple.com/ipod/download/ Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 om du bor i en by med eplehuset-butikk er det jo bare å stikke innom der... ordner seg Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kiwi har jo Epler.............hehe Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 eh, det er vel ingen eplebutikker i norge... kanskje det er officeline du tenker på? Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du kan høyre med SIBA, men dei vil sikkert sende deg vidare til Apple. Apple tar seg av all reklamasjon sjølve så vidt eg veit. Det du gjer er å finne reklamasjonsskjema på Apple.no, registrere deg og fylle ut. Då får du ein pakke i posten som du skal legge iPoden i. Den sender du til Apple (alle instruksjonar får du med pakken) Etter ei veke eller 2 får du ein ny spelar. Du kan jo sjølvsagt høyre med SIBA først, men eg trur ikkje dei kan hjelpe deg. 5170876[/snapback] har han kjøpt den på siba, skal siba ta seg av problemer med den. å sende kunden videre til produsent er latskap. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 eh, det er vel ingen eplebutikker i norge... kanskje det er officeline du tenker på? 5200179[/snapback] Er apple butikk i oslo. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 eh, det er vel ingen eplebutikker i norge... kanskje det er officeline du tenker på? 5200179[/snapback] Er apple butikk i oslo. 5202686[/snapback] har nå eplehuset i trondheim og, på Solsiden. autorisert service-partner for apple, eller hva de nå kaller seg. så jeg tenker ikke på officeline nei... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Om du har kjøpt den hos en norsk nettbutikk har du faktisk ganske gode rettigheter. De aller fleste norske nettbutikkene jeg har vært borti nøyer seg med at jeg gir de en beskrivelse av problemet, og jeg får nytt ved å sende tilbake det gamle. Fikk byttet ut en skjerm jeg trodde det var feil på, men som viste seg å være helt feilfri (jeg som fant ut etterhvert). Ingen spørsmål eller noe fra MPX da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå