Gå til innhold

Amobil.no: "Kjøpe Samsung til jul?" Reklame?

Anbefalte innlegg

Kan noen amobil-mennesker forklare meg den redaksjonelle argumentasjonen for å legge ut en slik overskrift på hovedsiden?

Ikke at jeg har noe som helst i mot Samsung i forhold til andre mobilprodusenter, men dette oppfatter jeg ikke som noe annet enn reklame. :nei:

Andre synspunkter på dette? Det kan da ikke være bare meg som reagerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

For først å avkrefte det, så har dette ingenting med reklame å gjøre. Dette er en ren redaksjonell ingress.

Årsaken til at saken er lagt ut, står forklart i ingressen:

"Du finner nå alle Samsungs telefoner i prisguiden vår."

Vi har lagt til alle de nye Samsung-modellene i prisguiden (bl.a D600, D600E og i300) og i stedet for å annonsere dette i en ingress for hver modell slik vi ofte gjør, har vi samlet alt under ett.

Du kommer til å se lignende ingresser for andre produsenter etter hvert som vi oppdaterer prisguiden med nye produkter for å få den klar til julehandelen.

Lenke til kommentar

Olaolablakken: Jo, det hadde jeg nok :) At jeg stusset hadde absolutt ingenting med at det var Samsung som var mobil-merket. Jeg er absolutt ikke noen "fanboy" i forhold til produsent.

--

Greit nok at dette kanskje er litt flisespikkeri fra min side, men det var den første reaksjonen min da jeg så overskriften, og det var jo bare overskriften i seg selv jeg reagerte på.

Mener uansett at en skal være litt forsiktig med ordlyden i sånne "oppfordringer" når man er en uavhengig nyhetsformidler, selv om det bare er en henvisning til prisguiden.

[edit: skrivefeil]

Endret av N_B
Lenke til kommentar

Fikk ikke Samsung øverste og største overskrift, mens Nokia får bare en liten? Hehe, er ikke så viktig, men tenkte å nevne det siden det ble nevnt her at alle skal behandles likt. Kan godt være jeg tar feil dog.

Linken til Nokia-greia funker forresten ikke.

edit: Og hvordan er det mulig å nok en gang glemme 6280?

Endret av arehei
Lenke til kommentar
6280 har vært i prisguiden siden 16. juni den. :)

https://prisguiden.no/produkt/34058

5189708[/snapback]

Har nevnt det på msn nå, men bare for å oppklare hva jeg har ment. Den har vært lagt inn som produkt, altså mulig å søke seg frem til den. Den har dog ikke vært i listen over Nokia-mobiler noe jeg har dobbeltsjekket mange ganger.

edit: Nå er den på plass :) Det er bra.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...