N_B Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kan noen amobil-mennesker forklare meg den redaksjonelle argumentasjonen for å legge ut en slik overskrift på hovedsiden? Ikke at jeg har noe som helst i mot Samsung i forhold til andre mobilprodusenter, men dette oppfatter jeg ikke som noe annet enn reklame. Andre synspunkter på dette? Det kan da ikke være bare meg som reagerer? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 "Det kan da ikke være bare meg som reagerer?" Jo,det ser sånn ut....hadde du reagert like mye hvis det sto Nokia,eller Sorry Ericsson,eller andre ting ?? Flisespikkeri... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei For først å avkrefte det, så har dette ingenting med reklame å gjøre. Dette er en ren redaksjonell ingress. Årsaken til at saken er lagt ut, står forklart i ingressen: "Du finner nå alle Samsungs telefoner i prisguiden vår." Vi har lagt til alle de nye Samsung-modellene i prisguiden (bl.a D600, D600E og i300) og i stedet for å annonsere dette i en ingress for hver modell slik vi ofte gjør, har vi samlet alt under ett. Du kommer til å se lignende ingresser for andre produsenter etter hvert som vi oppdaterer prisguiden med nye produkter for å få den klar til julehandelen. Lenke til kommentar
N_B Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Olaolablakken: Jo, det hadde jeg nok At jeg stusset hadde absolutt ingenting med at det var Samsung som var mobil-merket. Jeg er absolutt ikke noen "fanboy" i forhold til produsent. -- Greit nok at dette kanskje er litt flisespikkeri fra min side, men det var den første reaksjonen min da jeg så overskriften, og det var jo bare overskriften i seg selv jeg reagerte på. Mener uansett at en skal være litt forsiktig med ordlyden i sånne "oppfordringer" når man er en uavhengig nyhetsformidler, selv om det bare er en henvisning til prisguiden. [edit: skrivefeil] Endret 21. november 2005 av N_B Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Fikk ikke Samsung øverste og største overskrift, mens Nokia får bare en liten? Hehe, er ikke så viktig, men tenkte å nevne det siden det ble nevnt her at alle skal behandles likt. Kan godt være jeg tar feil dog. Linken til Nokia-greia funker forresten ikke. edit: Og hvordan er det mulig å nok en gang glemme 6280? Endret 21. november 2005 av arehei Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 6280 har vært i prisguiden siden 16. juni den. https://prisguiden.no/produkt/34058 Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) 6280 har vært i prisguiden siden 16. juni den. https://prisguiden.no/produkt/34058 5189708[/snapback] Har nevnt det på msn nå, men bare for å oppklare hva jeg har ment. Den har vært lagt inn som produkt, altså mulig å søke seg frem til den. Den har dog ikke vært i listen over Nokia-mobiler noe jeg har dobbeltsjekket mange ganger. edit: Nå er den på plass Det er bra. Endret 23. november 2005 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå