Gå til innhold

maze 3 feste

Anbefalte innlegg

Jeg leste en post her for en stund siden om festet til maze 3 men jeg finner ikke igjen posten. det var snakk om at fjørene som holder blokka nede var for svake. Skal hente denne blokka på posten i dag og jeg har ikke erfaring med vannkjøling fra før så det hadde vært greit å visst dette først.

Noen som har noen erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Zerpent skrev (2002-08-29 14:23):

Jeg leste en post her for en stund siden om festet til maze 3 men jeg finner ikke igjen posten. det var snakk om at fjørene som holder blokka nede var for svake. Skal hente denne blokka på posten i dag og jeg har ikke erfaring med vannkjøling fra før så det hadde vært greit å visst dette først.

Noen som har noen erfaringer med dette?

Hehe :smile: Det var faktisk jeg som kom over et tips i en test at swiftech sin festeanordning var bedre enn dangerden sin. Swiftech festesett med dobble fjærer hadde vist senket tempen på cpu med ca 4 grader.

Sitter å fikler med en maze3-1 som nettopp er hentet på posten :grin:

Lenke til kommentar

Hvilke butikker kan selge slike fjærer? Dumt å kjøpe et ekstra sett og betale porto og elendighet bare for fjærene...

Skal hente maze'n min om en halvtime :smile:

Red: Ble litt kluss... Så ut til at trådene ikke ble lagt til. Sorry :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Zerpent på 2002-08-29 15:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Zerpent skrev (2002-08-29 15:21):

Hvilke butikker kan selge slike fjærer? Dumt å kjøpe et ekstra sett og betale porto og elendighet bare for fjærene...

Skal hente maze'n min om en halvtime

Microplex selger disse settene. Hør om det er mulig å overføre penger til konto og at de sender det som vanlig post. Ellers må du nok bare bite i det sure eple... Kan jo kjøre doble fjærer på dangerden sitt festesett. Stikk på en jernvarebutikk og hør om de har fjærer som ligner.

Quote:

Red: Ble litt kluss... Så ut til at trådene ikke ble lagt til. Sorry

Du kan slette postene dine hvis du velger endre/rediger, og krysser av i "slett post" eller lignende.

Fungerer ihvertfall slik i frames versjonen av forumet, som uansett er den beste måten å lese forumet på :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...