Zerpent Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg leste en post her for en stund siden om festet til maze 3 men jeg finner ikke igjen posten. det var snakk om at fjørene som holder blokka nede var for svake. Skal hente denne blokka på posten i dag og jeg har ikke erfaring med vannkjøling fra før så det hadde vært greit å visst dette først. Noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
hce Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Zerpent skrev (2002-08-29 14:23):Jeg leste en post her for en stund siden om festet til maze 3 men jeg finner ikke igjen posten. det var snakk om at fjørene som holder blokka nede var for svake. Skal hente denne blokka på posten i dag og jeg har ikke erfaring med vannkjøling fra før så det hadde vært greit å visst dette først.Noen som har noen erfaringer med dette? Hehe :smile: Det var faktisk jeg som kom over et tips i en test at swiftech sin festeanordning var bedre enn dangerden sin. Swiftech festesett med dobble fjærer hadde vist senket tempen på cpu med ca 4 grader. Sitter å fikler med en maze3-1 som nettopp er hentet på posten Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Hvilke butikker kan selge slike fjærer? Dumt å kjøpe et ekstra sett og betale porto og elendighet bare for fjærene... Skal hente maze'n min om en halvtime :smile: Red: Ble litt kluss... Så ut til at trådene ikke ble lagt til. Sorry :smile: [ Denne Melding var redigert av: Zerpent på 2002-08-29 15:22 ] Lenke til kommentar
hce Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Zerpent skrev (2002-08-29 15:21):Hvilke butikker kan selge slike fjærer? Dumt å kjøpe et ekstra sett og betale porto og elendighet bare for fjærene...Skal hente maze'n min om en halvtime Microplex selger disse settene. Hør om det er mulig å overføre penger til konto og at de sender det som vanlig post. Ellers må du nok bare bite i det sure eple... Kan jo kjøre doble fjærer på dangerden sitt festesett. Stikk på en jernvarebutikk og hør om de har fjærer som ligner. Quote: Red: Ble litt kluss... Så ut til at trådene ikke ble lagt til. Sorry Du kan slette postene dine hvis du velger endre/rediger, og krysser av i "slett post" eller lignende. Fungerer ihvertfall slik i frames versjonen av forumet, som uansett er den beste måten å lese forumet på :smile: Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Red: Ble litt kluss... Så ut til at trådene ikke ble lagt til. Sorry :smile:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Zerpent på 2002-08-29 15:22 ]</font> Da ble det... Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Henta pakka på posten og... F****! Netconnection hadde jammen meg greid å sende feil! Det fulgte med min ordreseddel men innholdet i pakken var noe helt annet. Gjett om jeg er irritert da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå