Gå til innhold

Alt skulle bli så mye bedre bare Saddam forvant


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
joda,det er greit at en skal tenke fremover og positivt,men må si meg overrasket over at det ikke er flere reaksjoner fra brukere på det som har skjedd her.

Vi snakker vel om en av verdens største korrupsjonsskandaler som i tillegg tar liv og rammer et folk som ufrivillig er blitt ofre i en krig fra samme gjeng .

mon tro om det var feks Frankrike eller et araberland som hadde stått bak dette og at det var usa som avslørte dette,mon tro om det ble like stille her da  :whistle:

personelig synest jeg det er bekymringsverdig når folk bare skal kunne diskutere saken om det er de "rette" som blir annklaget og ellers gå til anngrep eller trekke seg ut av diskusjonen fordi det var "deres" trosfeller som ble tatt på færsken.

Slik får man aldrig fjærnet slike uvesner uansett fra hvilken side de kommer fra.

Unnfallenhet er vel den største synd  :hmm:

7495491[/snapback]

 

Er veldig enig med deg i at "tegnene" er ikke bra, men tror vi må starte med håndterlige ting, fordi ellers blir "svineriet" overveldende. Grip fatt i det viktigste, jobb skritt for skritt for konstuktive løsninger, vis tålmodighet, jobb som et svin og forhåpentligvis så skapes et momentum for å slakte overfete julegriser av tyngdekraften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Problemet er vel at siden dette er USA så trekker Europa på skuldrene og går vidre og ingenting blir gjordt,det er desverre et faktum at USA stort sett kan gjøre som de vill med verden,dette er baksiden av medaljen ved at den kalde krigen opphørte og Sovjetmakten raknet .

7496476[/snapback]

 

Nei jeg er helt uenig! USA er tvunget til å høre mye mer på oss nå enn før. USA har skjønt at de kan ikke dure frem slik de har gjort i Irak. De søker etter en utvei, og jeg mener vi skal hjelpe til, fordi vi har i bunn og grunn sammenfallende interesser/verdier. Du er vel ikke lei deg for at Sovjetmakten raknet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...