BMP Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei! Jeg skulle hjelpe en kompis å innstallere litt på pcen sin og alt gikk helt greit til vi skulle innstallere skjermdrivere..............det gikk ikke i det hele tatt. Jeg lasta ned noen drivere på HPs hjemmeside og en fra Ati.com men det funka ikke alikavel. Han har XP pro på norsk og skjermen hakker når han scroller både i word og på internet. Noe som vet hva dette kan skyldes? Eller noen som har noen drivere som funker? mvh bmp Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Finn produktsiden for N800v på HP sine hjemmesider, ligger drivere der. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kun driver Driver og ATI kontrollpanel Lenke til kommentar
BMP Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Takk for svar, men jeg trodde jo at jeg hadde lasta ned alt som var til den maskinen, men det funker ikke alikavel...............får en error under innstallasjonen. bmp Lenke til kommentar
arokh Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kanskje du kunne skrevet feilmeldingen her, bare en tanke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå