czr Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jaaa!! Endelig fredag!! Denne helga skal jeg bare slappe av på sofaen med dama og se på bra filmer, drikke cola, spise snop, osv.. Må også lese litt på matten, men det kan jeg ta når jeg gidder.. Hva skal dere andre gjøre i helga? Ha en strålende weekend folkens Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har hatt helg siden tirsdagskveld! Herligt I helga blir det enda mer avslappning. Kanskje litt drikking, fotballkamp og soving GOD HELG! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg skal på posten i morra og hente ny cpu, minne, hk+småting.. fredagen skal vel jeg og en kompis bruke på å overklokke det og få over noen fler og ta en liten lan Så skal jeg vel for det meste slappe av, som jeg liker å gjøre i helgene.. se en god film gjerne.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Denne posten hører vel strengt talt hjemme under SO4. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 ENDELIG fredag ja! Bare så synd en vente i ca 19timer til før det begynner å skje ting, kunne godt vært fredagskveld nå... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Vi har hatt slike tråder før og de har da vært uønsket så da stenger eg denne. *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg