brannmannsam Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Så i en trå her at det var mange som bruket samurize og en del andre programmer til å configurere desktopen sin. Lasta det ned å prøvde samurize men det ser ut som en må ha litt erfaring og tid før en kan lage noe bra. Noen som vet om noen sider som har noen bra tutorials eller liknende sånn at jeg kan komme i gang? Eller er det noen som har noen erfaringer som de har lyst til å dele? Har lys på en litt mer fresh desktop en gamle stygge windows standar. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Mitt tips må være å rett og slett bare prøve deg frem litt. Du kommer nok til å greie å sette deg inn i det rimelig raskt. Var i hvertfall sånn jeg lærte meg å bruke det. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 okay:) da får jeg bare gjøre det. Mye kult jeg kan gjøre med det eller? last opp ett skjermbildet! få se hva du har gjort? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Bruker ikke en veldig eye candy samurize config atm, men jeg har vel lagt opp noen greier i denne tråden. Mange gode eksempler her, så den er verdt å lese gjennom. Lykke til Edit: Leif, be gone! Endret 7. januar 2012 av Slettetavmeg Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 skjønner ingen ting av det jeg =/ Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 skjønner ikke mye jeg heller nei. skjønner ikke åssen folk klarer å lage sånne fete desktoper med objektbar og tv-kanal oversikt. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 skjønner ikke mye jeg heller nei. skjønner ikke åssen folk klarer å lage sånne fete desktoper med objektbar og tv-kanal oversikt. 5173852[/snapback] Tv-kanal-oversikten finner du på samurize sin side, så den er bare å laste ned. Du finner mange fine configs der, så jeg vil anbefale å se litt gjennom den. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 ok får bare prøve meg litt fram.. thanks:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå