bmwkurt Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Som dere vel uansett vil oppdage har de fått ny webdesign, og påstår det nå er 5 butikker på samme sted....? Lenke til kommentar
Jok3r Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dritkul side... Mye bedre enn den andre Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Fem butikker my ass... Dårlig PR jippo for å vektlegge at de har mange varer. Selv har jeg opptil flere kroppsfunksjoner, men velger likevel å presentere meg som ett menneske. Ihvertfall inntil videre. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Funker ikke her: beklager! Teknisk feil. Det har oppstått en teknisk feil. Melding om feilen er sendt til driftsansvarlig. Trykk her for å gå tilbake til butikken! Endret 17. november 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noen som ikke får logget inn ? Jeg får ikke logget inn i det hele tatt, all info er skrevet inn korrekt / copy-paste'ed fra E-post om "glemt passord".... Noen som sliter ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ser ut som serveren/koden ikke er heeelt gjennomtestet ennå, men jeg driver nå og titter litt og prøver ut sidene.. Liker det jeg ser så langt.. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Fem butikker my ass... Dårlig PR jippo for å vektlegge at de har mange varer. Selv har jeg opptil flere kroppsfunksjoner, men velger likevel å presentere meg som ett menneske. Ihvertfall inntil videre. 5170386[/snapback] Har de egentlig så mange varer? De fleste andre nettbutikker i samme kategori (komplett, netshop etc) har vel alle varer i de samme kategoriene...? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 ser bra ut det ja. Ikke at den gamle siden var dårlig, men denne var mye bedre. liker de forskjellige måtene å tilpasse sin side på, noe lignende har jo psdata, men den fungerer ikke hos meg Men uansett bra side, men komplett er ennå min favoritt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Ukens tilbud på MPX er ikkje det beste jeg har sett.. FØR pris er det samme som NÅ pris. Dette gjelder på de fleste av tilbudene. Det er jo ikkje serlig tilbud, om det ikkje er noe billigere! Likte denne best: "Fantastisk kamera pakke" FØR 4295 NÅ KUN Feil Feil.. jaja sier jeg Endret 22. november 2005 av Nizzen Lenke til kommentar
THacker Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg må alltid trykke to ganger på log inn knappen før jeg får opp innloggingsbildet... Synes dette faktisk ble mer rotete jeg... meeen.. kanskje jeg bare er godt vant.. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 "FØR 4295 NÅ KUN Feil" hahahahahaha :) Det er ikke alltid så lett med ny software :) Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) FØR 4295 NÅ KUNFeil :!: [Edit] Bilde strl. [Edit] Oi, Det var vist flere som så den før meg... Endret 22. november 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Joda, men bra nok til at den gjerne kan nevnes flere ganger :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå