Zanto Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Hei. Jeg er ute etter gode, og ikke minst fungerende, plugins til MSN Messenger 7.5. Jeg har søkt litt på nettet etter de jeg har vært ute etter, uten videre hell. Det jeg er interessert i å få tak i er; -En plugin som viser når folk åpner eller avslutter en samtale med meg -En plugin som viser klokkeslett på alle meldinger som skrives i chattevinduet -En plugin som har en forbedret loggefunksjon av samtalene jeg har Disse kan gjerne være i en og samme plugin, eller hver for seg. Vil nevne at jeg har testet ut StuffPlugg, men den viste seg å være bugga til tusen. Håper derfor dere har gode forslag til andre alternativer. Takk. Endret 17. november 2005 av Zanto Lenke til kommentar
snole Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Mener at Trillian har alle de tingene. Men det er jo en egen klient, og ikke en plugin.... Lenke til kommentar
eppis Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 det du kansje er på jakt etter er en annen type client.. finnes jo ganske mange der ute. kan jo for eks pørve noen som man bruker i linux, du har jo for eks AMSN som du kan få til windows vet jeg, evenuelt GAIM. AMSN Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvorfor ikke bare prøve en ny klient? Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Takk for rask respons! Nei, altså, har testet ut noen andre klienter og var ikke helt fornøyd med de. Enten så er instillingene og oppsettet vrient og tuklete, eller så er utseende på klienten helt forferdelig. Men ingen som vet om noen gode forslag til plugins? Hvis ikke blir jeg vel kanskje nødt til å finne en annen klient da. Hvilken klient oppfyller en eller flere av kravene jeg har satt over? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Sleng inn MSGPlus(uten reklame seff) og Stuffplug. Du bør også legge in A-patch, så du blir kvitt all fjortiss-kræppet som er originalt i Messenger. Hvorfor bytte bil fordi man ikke får med koppholder? Endret 17. november 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 [...]Vil nevne at jeg har testet ut StuffPlugg, men den viste seg å være bugga til tusen[...]5170041[/snapback] Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 [...]Vil nevne at jeg har testet ut StuffPlugg, men den viste seg å være bugga til tusen[...]5170041[/snapback] 5170163[/snapback] Lenge siden du testa? Husker sist jeg testa(6 mnd.+) var det litt småbugga. Nå funker det rimelig så perfekto. Hva har du problemer med? Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Jeg testa det for noen dager siden. Problemet er at den gir fullstendig feilaktig informasjon om når folk egentlig starter opp og lukker samtaler med meg. Jeg og en kamerat har testet det litt ut og funnet ut at det er bugga som bare det. Er også andre småfeil som ofte forekommer, for eksempel at pluginen klikker og ikke fungerer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det med å sjekke om folk lukker vinduet funker fint dårlig nå som m$ har satt timeout-tiden til ett minutt. Dvs. at det står de lukket vinduet om hverken du eller den andre personene skriver noe på ett minutt. Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Virkelig? OK, takk for at du sa det, hadde ikke fått det med meg. Men hadde aldri det problemet de første gangene jeg brukte StuffPlugg, men mulig som du sier, at det er kommet for ikke så lenge siden. Vel, leste her at Goophy foreslåt å prøve Gaim, så da gjør jeg det. Takk for kjapp respons og god hjelp. God natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå