Gå til innhold

Gode plugins til MSN Messenger 7.5 *LØST*

Zanto

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ute etter gode, og ikke minst fungerende, plugins til MSN Messenger 7.5. Jeg har søkt litt på nettet etter de jeg har vært ute etter, uten videre hell. Det jeg er interessert i å få tak i er;

-En plugin som viser når folk åpner eller avslutter en samtale med meg

-En plugin som viser klokkeslett på alle meldinger som skrives i chattevinduet

-En plugin som har en forbedret loggefunksjon av samtalene jeg har

Disse kan gjerne være i en og samme plugin, eller hver for seg. Vil nevne at jeg har testet ut StuffPlugg, men den viste seg å være bugga til tusen. Håper derfor dere har gode forslag til andre alternativer. Takk.

Endret av Zanto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for rask respons! Nei, altså, har testet ut noen andre klienter og var ikke helt fornøyd med de. Enten så er instillingene og oppsettet vrient og tuklete, eller så er utseende på klienten helt forferdelig. Men ingen som vet om noen gode forslag til plugins? Hvis ikke blir jeg vel kanskje nødt til å finne en annen klient da. Hvilken klient oppfyller en eller flere av kravene jeg har satt over?

Lenke til kommentar

Jeg testa det for noen dager siden. Problemet er at den gir fullstendig feilaktig informasjon om når folk egentlig starter opp og lukker samtaler med meg. Jeg og en kamerat har testet det litt ut og funnet ut at det er bugga som bare det. Er også andre småfeil som ofte forekommer, for eksempel at pluginen klikker og ikke fungerer i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Virkelig? OK, takk for at du sa det, hadde ikke fått det med meg. Men hadde aldri det problemet de første gangene jeg brukte StuffPlugg, men mulig som du sier, at det er kommet for ikke så lenge siden. Vel, leste her at Goophy foreslåt å prøve Gaim, så da gjør jeg det. Takk for kjapp respons og god hjelp. God natt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...