Crispin Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har et problem, jeg får ikke dvi til å fungere, da fikk jeg et tips om å skifte til skjerm nr2 inne på properties - settings. Problemet er da at jeg bare har 1skjerm der. Hvordan får jeg 2? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Merkelig. Hvor ny er driveren din? Prøv å laste ned siste driver fra nvidia (det er en artikkel på forsiden med linker) og se om du får den andre fram da. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Det har jeg prøvd, har prøvd de 4siste driverne fra nvida, samt en litt eldre versjon. Har ingen funksjon, forsatt bare 1 skjer. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dersom du kjører devmgmt.msc i run, er den "andre skjermutgangen" der med et gult eller rødt utropstegn? Som her hos meg hvor den andre utgangen heter "secondary". Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Har bare en skjerm der jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå