Gå til innhold

Noen norske på Eclipse(SWG).

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som fortsatt spiller swg her, og hvis du gjør det, så lurer jeg på om det fortsatt er noen norske igjen på eclipse servern? hadde nemlig vært litt artig å hatt noen norske å spille med, for til nå har jeg ikke møtt på noen.

Har nettopp begynt å spille igjen etter at NGE kom, og så langt stortrives jeg.

Så hvis du spiller på eclipse si ifra her, så treffes vi kansje ingame =)

Edit: Tenkte jeg skulle linke til denne posten her, på et annet forum, om dette nye systemet til SOE/SWG:

Link

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hibodro Noca, om jeg stavet det riktig :p

Edit: er foresten bare 65 da, sliter med å lvl, siden jeg har null peil på hvor jeg skal dra, hører mye om at mustafar(nye expasnion pakken)skal være et fint sted, men har ikke fått kjøpe den enda...

Og ja ta gjerne å begynn igjen, hadde vært fint med noen norske å spille med :p eller værtfall ta å test ut det nye systemet, er mange som er veldig negative på forumet har jeg sett værtfall, men er en god del online værtfall utenfor theed, mining post på dantooine osv... grunnen til at det er så mye klaging og whining vet jeg ikke helt, men jeg værtfall digger det nye systemet, selv om det trenger litt fiksing her og der, men har tro på at det vil komme med tiden, noen av de som lager SWG ble intervjua på Irc her for noen dager siden der de svarte på noen spørsmål og de lovet mye mer godt i vente ^^

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Okay. :p

Har en lvl 49 jeg. (Ranger) Skal se om jeg ikke får aktivert den i løpet av helgen. ;)

Navnet er Zentor Caders forresten.

5173611[/snapback]

Høres flott ut =) etter min mening så burde alle som er glad i mmorpg spill ta å teste ut swg nå, finnes værtfall ingen mmorpg spill ute på markdet nå etter min mening som har et "bedere" combat system enn det swg har nå, du har liksom mer kontroll, selv om det er en del balancing igjen på klassene, men som sakt så har jeg tro på at dette kommer ettervært.

Lenke til kommentar

Installerer spillet nå, så får jeg se hvordan det er, og om min char enda er i spillet. Jeg savner så veldig det første året swg var oppe. Da var det moro fra jeg logget på til jeg logget av, men desverre så ble det for folketomt etterhvert. Jeg forventer meg egentlig ikke noe mer nå, men jeg kunne håpet det trappet seg opp litt igjen. (ja, spiller på eclipse)

Lenke til kommentar

Fikk start i det jeg også, men jeg er enig; Det var ikke noen forbedringer. Siden jeg "bare" er aktiv på dantooine dro jeg til MO for å se om noen kjørte noen groupmissions elns... Det var 5 personer der, hvorav ikke en eneste entertainer, og av de 5 som stod på utsiden var 3 av dem jedis, men alle var inactive. Problemet til swg er ikke innholdet, professionsene (selv om jeg likte bedre det gamle treet) men rett og slett det er for lite folk som spiller! Jeg gidder ikke springe rundt for meg selv i et spill som skal være et massepersonspill - da kjøper jeg meg heller et single player spill!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...