Nitrius Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Lurer på om det er noen som fortsatt spiller swg her, og hvis du gjør det, så lurer jeg på om det fortsatt er noen norske igjen på eclipse servern? hadde nemlig vært litt artig å hatt noen norske å spille med, for til nå har jeg ikke møtt på noen. Har nettopp begynt å spille igjen etter at NGE kom, og så langt stortrives jeg. Så hvis du spiller på eclipse si ifra her, så treffes vi kansje ingame =) Edit: Tenkte jeg skulle linke til denne posten her, på et annet forum, om dette nye systemet til SOE/SWG: Link Endret 18. november 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hmm, kanskje jeg skal begynne igjen. Hva heter du ingame? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hibodro Noca, om jeg stavet det riktig Edit: er foresten bare 65 da, sliter med å lvl, siden jeg har null peil på hvor jeg skal dra, hører mye om at mustafar(nye expasnion pakken)skal være et fint sted, men har ikke fått kjøpe den enda... Og ja ta gjerne å begynn igjen, hadde vært fint med noen norske å spille med eller værtfall ta å test ut det nye systemet, er mange som er veldig negative på forumet har jeg sett værtfall, men er en god del online værtfall utenfor theed, mining post på dantooine osv... grunnen til at det er så mye klaging og whining vet jeg ikke helt, men jeg værtfall digger det nye systemet, selv om det trenger litt fiksing her og der, men har tro på at det vil komme med tiden, noen av de som lager SWG ble intervjua på Irc her for noen dager siden der de svarte på noen spørsmål og de lovet mye mer godt i vente ^^ Endret 18. november 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Okay. Har en lvl 49 jeg. (Ranger) Skal se om jeg ikke får aktivert den i løpet av helgen. Navnet er Zentor Caders forresten. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Okay. Har en lvl 49 jeg. (Ranger) Skal se om jeg ikke får aktivert den i løpet av helgen. Navnet er Zentor Caders forresten. 5173611[/snapback] Høres flott ut =) etter min mening så burde alle som er glad i mmorpg spill ta å teste ut swg nå, finnes værtfall ingen mmorpg spill ute på markdet nå etter min mening som har et "bedere" combat system enn det swg har nå, du har liksom mer kontroll, selv om det er en del balancing igjen på klassene, men som sakt så har jeg tro på at dette kommer ettervært. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 level system nå ja Jaja, jeg patcher i allefall nå. Etter 1 års hvile er Aroo klar litt action igjen. Eclipse ja. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 heh. Spillet er jo nærmest tomt for folk jo! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Aroo ja. Husker han. Er rimelig tomt. Synd egentlig. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Aroo ja. Husker han. Jasså? Hvem er/var du da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 De fleste norske kjenner meg vel som Torstein (kom ikke på noe bedre) Ellers så var jeg Volcov Caders/Zentor Caders. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hehe. Oki. Spiller du enda på Eclipse? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Venter på penger fra en tidligere arbeidsgiver, så aktiverer jeg kontoen igjen. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Installerer spillet nå, så får jeg se hvordan det er, og om min char enda er i spillet. Jeg savner så veldig det første året swg var oppe. Da var det moro fra jeg logget på til jeg logget av, men desverre så ble det for folketomt etterhvert. Jeg forventer meg egentlig ikke noe mer nå, men jeg kunne håpet det trappet seg opp litt igjen. (ja, spiller på eclipse) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg aktiverer kontoen ca kl 1300 idag, så da blir det hurra for alle penga. Hva heter du ingame da, Allyse? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) "Aumo Enoav" heter jeg ingame. Fikk ikke prøvd spillet igår. Var noe rart med logingreiene slik jeg ikke fikk logga inn. weird :/ Prøver igjen etterpå Endret 29. november 2005 av allyse Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) asdf Endret 8. juni 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
allyse Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Fikk start i det jeg også, men jeg er enig; Det var ikke noen forbedringer. Siden jeg "bare" er aktiv på dantooine dro jeg til MO for å se om noen kjørte noen groupmissions elns... Det var 5 personer der, hvorav ikke en eneste entertainer, og av de 5 som stod på utsiden var 3 av dem jedis, men alle var inactive. Problemet til swg er ikke innholdet, professionsene (selv om jeg likte bedre det gamle treet) men rett og slett det er for lite folk som spiller! Jeg gidder ikke springe rundt for meg selv i et spill som skal være et massepersonspill - da kjøper jeg meg heller et single player spill! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Enig, men nå er ikke lenger Eclipse en av de serverne med flest folk. Sist jeg logget inn var ca 30 av 90 folk i kontaktlisten min logget på. Nå var det 4 stk. Og jeg hadde fått en haug med avskjedsbrev. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 La det inn i går jeg og ;p lvl 10 Jedi. Valantine Vincent heter jeg. Og ja, spiller på Eclipse. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg og en kompis skal legge det inn over nyttår nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå