andreas76 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 BIOS på RAID kortet på ASUS A7V333 er en lite versjon. Har hørt at det er mulig å flashe til fullversjon, men vet ikke hvordan. Er det noen som har gjort dette, eller vet hvordan det skal gjøres. Eventuelt hvor jeg finner filer og greier... Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Kom igjen da, er det ingen som har peiling her? Lenke til kommentar
slakken Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Heisann Har denne BIOS liggende. Send en mail om du vil ha den. Det er versjon 1011r(r for RAID), den siste heter 1012. Etter hva jeg forstår er det bare ubetydelige forandringer som skiller. Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Det er nok ikke det jeg ser etter, det var jo BIOS til HK. Hvis man ser på hjemmesiden til ASUS ser men at man kan laste ned denne driveren her til Promise RAID: V2.00.0.21 Promise FastTrak133 Lite Controller Driver V2.00.0.21. Som man ser er dette en LITE driver, altså strippet for en del funksjoner. Men hardwaren kan mer, bare man får en bedre software til å styre med... U C? Det skal ikke være lett å slå på datamaskinen. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hadde du bare giddet å høre etter!! Jeg har den BIOS du trenger, som inneholder den "store" versjonen av raid-bios. Det er den du vil ha, ikke drivere til "stor" -versjonen(husker ikke navnet. Vil du ha den eller ikke? Lenke til kommentar
slakken Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Skal gjøre det litt lettere. (sukk...) Her er et bilde jeg tok under oppstarten. som du ser står det noe annet her enn det gjør hos deg. EDIT: Funker nå <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: slakken på 2002-09-06 11:11 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: slakken på 2002-09-06 11:29 ] Lenke til kommentar
slakken Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 La forresten til bios-filen i web-siden. Værsågod! Lenke til kommentar
slakken Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 La forresten til bios-filen i web-siden. Værsågod! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Litt off, men gjelder dette også A7V266-E, er det samme raidchipen? Evt. URL til BIOS oppdatering? Lenke til kommentar
slakken Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Sorry, aner faktisk ikke. Tviler på det, men du kan jo sjekke på asus sin hjemmeside og sammenligne der..... Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Takker Slakken, nå gjenstår det bare å få det til når jeg kommer hjem, på mandag... Det var lett å missforstå deg her i sted, siden du ikke sa noe om at din versjon inneholdt fullversjonen av raid biosen. Men..takker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå