Stig Jøran Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei Har nå hatt en linksys wrtg54g i 2-3 måneder, og har prøvd 2 forskjellige custom firmwares. Og bruker nå den vanlige i siste versjon. Det funker jo i og for seg bra om dagen. Men om natten når vi har 3 pcer på med torrents og mye div. Så er det liksom "mett" neste morgen. Altså ingen har nett, men vi er uansett koblet til. Noen ganger så har vi også opplevd at filer blir korrupte, da tar vi og reseter routeren og så funker det fint igjen. Mitt spørsmål er, finns det noe jeg skal finjustere på? feks sette ned MTU ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
nifty Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hadde samme problem selv ! La inn Sveasoft sin Talisman firmware , etter det har nedetid på ruteren vært lik 0 ! _nifty_ Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Hadde samme problem selv ! La inn Sveasoft sin Talisman firmware , etter det har nedetid på ruteren vært lik 0 ! _nifty_ 5170156[/snapback] Link meg! Lenke til kommentar
andreash Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg bruker også Sveasoft sin Talisman v1.1 på min Linksys WRT54-GS Fungerer som en drøm det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå