Swoofah Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Har lest flere steder at Oblivion skal komme et par uker etter.. Altså da rundt juletider? Jeg har ikke noen artikler til å back-up dette, men mener å ha lest at Bethesda har bekreftet at Oblivion var blitt utsatt til 2-spill-kvartal.. (Som er mars-mai elns) edit: oblibion? Endret 19. november 2005 av Swoofah Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har lest flere steder at Oblivion skal komme et par uker etter.. Altså da rundt juletider? Jeg har ikke noen artikler til å back-up dette, men mener å ha lest at Bethesda har bekreftet at Oblivion var blitt utsatt til 2-spill-kvartal.. (Som er mars-mai elns) edit: oblibion? 5176321[/snapback] Har nevnt det før i andre tråder, det handler bare om dårlig ordvalg i den norske pressemeldingen. Den norske antyder noen uker etterpå, mens den orginale på engelsk antyder lanseringsvinduet som er frem til midten av Mars. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Skal da være godt å gjort å gå på den brølern Heia Norge! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Jeg har ikke avbestilt da jeg ikke har forhåndsbestilt men jeg har nå bestemt meg for å droppe 360. I hvertfall med det første. Hovedgrunnen er at spillet jeg så mest frem til, Ridge Racer 6, er nå utsatt til slutten av Januar her, enda det vil være ved launch både i USA og Japan. Det er bedriten behandling av oss, igjen. Og at resten av spillene ved lansering viste seg å være ganske ordinære. Kommer nok av spill til dagens konsoller uansett og mange av de har høyere kvalitet også. Som Half Life 2 til XBox f.eks som danker ut det meste enda. Får se om jeg ikke venter til PS3 kommer og ser om den vil være merkbart bedre eller ikke. Endret 19. november 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 skjønner meg ikke på dere som avbestiller eller bestemmer dere for å droppe 360'n altså. hadde jeg hatt råd nå skulle jeg tvert ha bestillt. tror nok ikke det vil bli no mangel på spill. og selv om det ikke er så uhorvelig stort utvalg ved release så er det jo ikke noe å vinne på og vente. eneste man oppnår er jo å ikke få spillt noe som helst i den perioden man venter... nei jeg skal kjøpe så snart jeg får råd og kose meg med de spillene som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har ikke avbestilt da jeg ikke har forhåndsbestilt men jeg har nå bestemt meg for å droppe 360. I hvertfall med det første. Hovedgrunnen er at spillet jeg så mest frem til, Ridge Racer 6, er nå utsatt til slutten av Januar her, enda det vil være ved launch både i USA og Japan. Det er bedriten behandling av oss, igjen. Og at resten av spillene ved lansering viste seg å være ganske ordinære. Kommer nok av spill til dagens konsoller uansett og mange av de har høyere kvalitet også. Som Half Life 2 til XBox f.eks som danker ut det meste enda. Får se om jeg ikke venter til PS3 kommer og ser om den vil være merkbart bedre eller ikke. 5178337[/snapback] Å nei det var synd. Du som har utstrålt slik glede for Xbox360 Kjøpe HL2 og spille det på Xbox360 med bedre grafikk jeg da Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 PGR3 blir jo rått... Hva er greia med Perfect Dark Zero og Kameo? Ser jo IKKE gøy ut i det HELE tatt?!! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 PGR3 blir jo rått... Hva er greia med Perfect Dark Zero og Kameo? Ser jo IKKE gøy ut i det HELE tatt?!! 5181301[/snapback] Det er de to spilla jeg har bestillt først ! Nettopp fordi de er GØYE ! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 PGR3 blir jo rått... Hva er greia med Perfect Dark Zero og Kameo? Ser jo IKKE gøy ut i det HELE tatt?!! 5181301[/snapback] Det er de to spilla jeg har bestillt først ! Nettopp fordi de er GØYE ! 5181331[/snapback] Senere kommer badboyza.. Condemned, Need For Speed:Underground, Call of duty 2 og NBA2k6 ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 PGR3 blir jo rått... Hva er greia med Perfect Dark Zero og Kameo? Ser jo IKKE gøy ut i det HELE tatt?!! 5181301[/snapback] For meg virker det som det er motsatt. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Just another bilspill... NBA2k6? Badboy? *Le litt* Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sparer ikke akkurat mye på å vente til nyåret heller da, tviler på at prisene dropper innen den tid. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg tror ikke prisen kommer til å synke før PS3 kommer. Dem har ingen konkuranse fra noen andre før den tid. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Tror jeg kommer til å avbestille jeg og ettersom gamezone virker å få for lite konsoller de og samt at jeg fikk beskjed om at den blir sendt 31. ikke 27. som det tidligere sto. Da kan jeg jo like godt vente utenfor Elkjøp. Men for all del, er meget billig der men vil helst ha den innen den 2. Forresten, åssen sender de den 31.? :S edit: Kommer ikke til å bestille, ser at flere har fått mail om at de IKKE får men det har ikke jeg^^ Fikk beskjed om at jeg måtte bekrefte bare jeg! Endret 22. november 2005 av Kannath Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tror jeg kommer til å avbestille jeg og ettersom gamezone virker å få for lite konsoller de og samt at jeg fikk beskjed om at den blir sendt 31. ikke 27. som det tidligere sto. Da kan jeg jo like godt vente utenfor Elkjøp. Men for all del, er meget billig der men vil helst ha den innen den 2. Forresten, åssen sender de den 31.? :S edit: Kommer ikke til å bestille, ser at flere har fått mail om at de IKKE får men det har ikke jeg^^ Fikk beskjed om at jeg måtte bekrefte bare jeg! 5192655[/snapback] 31 nov . finnes da heller ikke Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 No shit Sherlock? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 En liten bonus med å vente med kjøp kan være at det er større sjanse for at Microsoft får bukt med de verste barnesykdommene også... Rapporterer om problemer med Xbox 360 Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjøp en Xbox 360, bruk den som DVD-spiller, spill Hexic, last ned demoer og spill dem. Osv! Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 En liten bonus med å vente med kjøp kan være at det er større sjanse for at Microsoft får bukt med de verste barnesykdommene også... Rapporterer om problemer med Xbox 360 5196476[/snapback] og et lite minus er at de nyeste burkene er som regel verst og modde. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Stemmer at det kan være et poeng - for de som har behov for å modde. Innrømmer at jeg har moddet både SNES, PS og Xbox, mest for eksperimenteringens skyld, men nå kjøper jeg det jeg spiller - i likhet med at jeg også betaler for drivstoffet, maten og strømmen jeg bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå