qdos Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Forhåndsbestilte 360'en på MPX samme dag som de startet å ta imot bestillinger, og kunne derfor forvente å få den på lanseringen den 2. desember. Hadde gledet meg til Oblivion i julen, men som alle vet er denne utsatt uten at jeg kunne se noen gode erstatningstitler. Avbestilte derfor alt sammen, og venter til hypen har roet seg og de kan vise frem noen titler jeg er interessert i. Så langt er det kun The Outsider og Gudfaren som virker interessant i tillegg til Oblivion, og innen de kommer ut er det nok slutt på alt som heter ventelister. Nei, det blir nok CivIV på meg i julen i stedet for! Men det er i alle fall en på MPX-listen som slipper å vente. Den som bare hadde vært frelst i FPS og racing... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kjipt å høre...men da var det en annen heldig person som fikk maskinen din istede. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 ok. takker for informasjonen. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 ok. takker for informasjonen. 5169848[/snapback] hehe right ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Føler akkurat det samme som deg Elling, syns ikke launch titlene frister så veldig mye, men gleder meg til de spillene som kommer etterhvert. Har vært veldig nære med å forhåndsbestille flere ganger nå men tror jeg har bestemt meg for å vente litt nå. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 PGR3, Condemned, Amped 3 og Oblivion som kanskje kommer noen uker etter ser ganske så spennende ut synes nå jeg. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Enig i at PGR3 ser bra ut, og det var faktisk det spillet jeg byttet ut Oblivion med da jeg så at det ble utsatt. Men etter å ha tenkt litt på det, kunne ikke ett bilspill forsvare konsollen når man ser på resten av utvalget. Det nok en høy wow-faktor på grafikk og effekter, men når det kommer til stykket handler spill om mer enn det - og det å betale nesten 4000,- for å spille et bilspill blir i meste laget. Da legger jeg heller pengene i en plasmaskjerm til jul, og så får 360'en komme til våren. Lenke til kommentar
qbee Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 har faktisk avbestilt selv av den samme årsak for få topp spill ved realese venter til nærmere sommern Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 er vel mer sannsynlig at plasma tv'n kommer til å synke mest i pris så ville nå tatt det andre veien hvis jeg var deg.. men jeg ikke deg og jeg skal kjøpe både xbox360 og lcd tv i januar! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Synes release-spillene er ganske imponerende jeg =) Selv om jeg også ble skuffet over Oblivions utsettelse... =( Condemned, Amped3, PGR3 og Fifa 2006 er spill som jeg absolutt skal ha fredag 2. desember =) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg synes også det er masse bra spill som kommer den 2 desmeber. Bra spill i nesten alle sjangere. Og det kommer masse kult di nærmeste mnd også. Lcd/plasma tror jeg kommer til å vente med i ca 1 år da burde det ha skjedd masse altså. Bare på 6 mnd så har topp moddeler nå detti ned alt ifra 6000,- til 10.000,- så jeg vet jeg får mere for pengene ved å vente. Og muligens bedre tv også..... Jeg er bare utrolig glad det kommer et monster av en konsoll så jeg slipper å spille mere på pc. Er så forbanna dritt lei pc med det voldsome hardware styret det...har sikkert brukt i underkant av 80.000,- bare på datamaskiner og hardware siden jeg startet når jeg var 8 år. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Super Mario har bortskjemt altfor mange. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Amped3 blir vel en nedtur, det har jo ikke støtte for multiplayer over Live! engang! Iallefall slik jeg forsto det av ett review jeg leste. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Amped3 blir vel en nedtur, det har jo ikke støtte for multiplayer over Live! engang!Iallefall slik jeg forsto det av ett review jeg leste. 5171190[/snapback] Nå er jo ikke Multiplayer alt... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) PGR3, Condemned, Amped 3 og Oblivion som kanskje kommer noen uker etter ser ganske så spennende ut synes nå jeg. 5170017[/snapback] At Oblivion kommer ut noen uker etter er jo å ta ganske så hardt i. Den nye datoen er nemlig 31. mars Endret 18. november 2005 av StaBBer Lenke til kommentar
qdos Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 er vel mer sannsynlig at plasma tv'n kommer til å synke mest i pris så ville nå tatt det andre veien hvis jeg var deg.. men jeg ikke deg og jeg skal kjøpe både xbox360 og lcd tv i januar! 5170178[/snapback] Det er ikke prisen, eller at jeg regner med at den faller i pris om noen måneder som gjør av jeg ikke kjøper nå. Ser ikke helt vitsen med å kjøpe en konsoll som ikke har noen spill jeg er interessert i å kjøpe, mens en plasmaskjerm kommer til å bli tatt i bruk med en gang. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 er vel mer sannsynlig at plasma tv'n kommer til å synke mest i pris så ville nå tatt det andre veien hvis jeg var deg.. men jeg ikke deg og jeg skal kjøpe både xbox360 og lcd tv i januar! 5170178[/snapback] Det er ikke prisen, eller at jeg regner med at den faller i pris om noen måneder som gjør av jeg ikke kjøper nå. Ser ikke helt vitsen med å kjøpe en konsoll som ikke har noen spill jeg er interessert i å kjøpe, mens en plasmaskjerm kommer til å bli tatt i bruk med en gang. 5171474[/snapback] Er selvf ikke noe vits i å kjøpe en maskin om det ikke er noen spill som frister...en kjøper lissom ikke maskinen for stue pynt heller da ;P Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Skal ha meg selv Perfect Dark Zero til launchen. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg er faktisk svært usikker på om Xbox 360 vil falle så mye i pris frem til neste vår. Hvis etterspørselen holder seg høy (som det kan late til at den er nå), og uten reell konkurranse på nestegenerasjonsfronten, ser jeg ingen grunn til at Microsoft skulle sette ned prisene på sin konsoll. Når det begynner å bli snakk om Revolution og PlayStation 3 kan jeg kanskje tenke meg at en prisreduksjon er i anmarsj. På den andre siden, hvis du absolutt ikke har lyst på noen av de første titlene, taper du jo heller ikke penger på å vente noen måneder Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 PGR3, Condemned, Amped 3 og Oblivion som kanskje kommer noen uker etter ser ganske så spennende ut synes nå jeg. 5170017[/snapback] At Oblivion kommer ut noen uker etter er jo å ta ganske så hardt i. Den nye datoen er nemlig 31. mars 5171402[/snapback] kan jo ikke være sikker på det da.. bethesda har ikke kommet med noen uttalelser, så jeg venter heller til å høre det fra dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå