Poldot Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei, Fy **** nå føler jeg meg helt noldus.. har drivi og demontert og montert pc`er i snart 5 år.. Men nå klarer jeg ikke engang åpne den gamle toshibaen min, Prøver å sette inn mere ram.. det er en 490xcdt Har skrudd av skruene på undersia men klarer **** ikke få av tastaturet og toppen på maskina... :???: Den henger rett og slett igjen. Prøvde og finne noe på nettet om demontering,men det temaet var kanskje litt sært!! Ikke noe how to`s der i gården nei. Kan noen hjelpe meg? Er d noe jeg har glemt å demontere eller skru ut?? Mvh Poldot [ Denne Melding var redigert av: Poldot på 2002-08-29 13:59 ] Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 13:47, Poldot skrev:Hei,Fy **** nå føler jeg meg helt noldus..har drivi og demontert og montert pc`er i snart 5 år..Men nå klarer jeg ikke engang åpne den gamle toshibaen min,Prøver å sette inn mere ram..det er en 490xcdtHar skrudd av skruene på undersiamen klarer **** ikke få av tastaturet og toppen på maskina... :???:Den henger rett og slett igjen.Prøvde og finne noe på nettetom demontering,men det temaet var kanskje litt sært!!Ikke noe how to`s der i gården nei.Kan noen hjelpe meg? Er d noe jeg har glemt å demontere eller skru ut??Mvh Poldot<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Poldot på 2002-08-29 13:59 ]</font> Ja,her sleit jeg fært gitt. Men etter mye om og men så fikk jeg da 160 mb ram inn i gamle laptopen Sitter igjen med 5 ekstra skruer og da.. :razz: *bonus hehe Mvh poldot Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Poldot skrev (2002-08-29 15:59):Sitter igjen med 5 ekstra skruer og da.. Du er ikke en god tekniker hvis man ikke får minst så mange skruer til overs etter hver gang man mekker PC. Jeg har alltid masse skruer til overs, skulle tro at PC'en min gikk tom for skruer snart etter 4 år med mekking, men nei.... Mystisk det derre! kanskje like mystisk som at det ikke er mulig å finne like sokker etter man har vasket klær... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-08-30 12:20): Quote: Poldot skrev (2002-08-29 15:59): Sitter igjen med 5 ekstra skruer og da.. Du er ikke en god tekniker hvis man ikke får minst så mange skruer til overs etter hver gang man mekker PC. Jeg har alltid masse skruer til overs, skulle tro at PC'en min gikk tom for skruer snart etter 4 år med mekking, men nei.... Mystisk det derre! kanskje like mystisk som at det ikke er mulig å finne like sokker etter man har vasket klær... Har dere pc'er som produserer skruer. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Begynner å mistenke det. Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Jepp,men d å demontere laptopen var virkelig et mareritt. tror jeg holder meg til stasjonære pc`er jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå