Gå til innhold

Beste forsterker for ca 3000kr?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet at det er mange her som kommer til å si at jeg nesten ikke får noe for denne prisen...men kan dere linke til de beste forsterkerne til en pris som ikke overstiger langt over 3000kr?

Det kan godt være noen brukt annonser!

PS! Jeg har noen Cerwin-Vega AL-1000 som det hadde vært greit om den drev sånn passe...

Endret av benbeni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes desverre ikke mye bra til den prisen. AL-1000 har høy følsomhet,så de klarer å spille høyt selv med en moderat stor forsterker. Jeg vil likevel på det sterkeste anbefale at du kjøpe en forsterker med MYE power. Da får du se hva som virkelig bor i dine AL-1000. De kan spille sinnsykt høyt med en bass som er så rå at du kan rive ned huset ditt. :D

En kasse øl,noen gode kompiser og et par AL-1000 må være noe av det morsomste jeg har vært med på hvertfall! :cool:

Du kan ta en titt på denne PA-forsterkeren på 2x600 watt. Med den får du virkelig liv i høyttalerne,men vær klar over at lyden ikke blir særlig behagelig. Siden det er PA vil lyden bli grovkornet og muligens skarp i diskanten.

Hvis du har råd,så vil denne Vincenten gi deg mye morro og i tillegg veldig god lydkvalitet. Det er jeg som selger den Vincenten,så du kan sende meg PM hvis du er interessert i den. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
på hifisentralen ligger det en vincent sv266 til høystbydende over 2000,- sist jeg sjekka var det bud på 2400,- på den. (igår kveld)

5171436[/snapback]

Er det ikke en Vincent SV226 du mener?

(Er vel bare en skriveleif bagatell sikkert.. :whistle: )

Edit: hvis det da er denne du referer til --> Link

Endret av Jan A M
Lenke til kommentar
på hifisentralen ligger det en vincent sv266 til høystbydende over 2000,- sist jeg sjekka var det bud på 2400,- på den. (igår kveld)

5171436[/snapback]

Er det ikke en Vincent SV226 du mener?

(Er vel bare en skriveleif bagatell sikkert.. :whistle: )

Edit: hvis det da er denne du referer til --> Link

5171587[/snapback]

det var den ja.. :wee: bare en liten leif.

fant forresten et annet bra tilbud på avtorget, http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...cat=13&mypage=2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...