Gå til innhold

Den nye Pacino !?

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

I mange år har jeg personlig holdt Al Pacino høyt som den "store skuepilleren". Men, ikke bare han; Vi har flere gode "gamle" skuespillere, som fortsatt er blandt de som vi/jeg liker;

Jack Nickolson, Donald Sutherland, Robert DeNero, Sean Connery, osv..

Men, for meg, er allikevel Pacino størst!

Desverre vil etterhvert disse skuespillerene trappe ned snart / etter hvert , eller gå bort av andre årsaker, men hvem skal ta over tronen til disse herrene?

Hvilke "unge" skuespillere vil være deres "etterfølgere"!?

Dette trenger ikke direkte å være i en diskusjon om "hvem som er best", men kanskje heller hvem dere tror vil ha en store, og ikke minst GOD og VIKTIG rolle i filmens kommende historie!?

Personlig vil jeg trekke frem Brad Pitt, som jeg mener er en ekstremt god skuespiller, som kanskje har blitt litt undervurdert i mange sammhenger pga sitt utseende. Desverre tror jeg det er slik at når folk hører navnet Brad Pitt, så tenker de på "kjekkasen", og ikke den "fabelaktige skuespilleren"!? Desverre..

Så Brad Pitt, vil jeg trekke frem, og etter der; kanskje Jonny Deep..

Hva mener dere?

EDIT: Fjolle-feil!! :blush:

Jeg skal skrive Al Pacino riktig; A l P a c i n o !

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror og håper Topher Grace (that '70s show) kan få en langvarig å variert karriere, kanskje mot roller som heller mot Woddy Allensk (hvem vet?). Tror også Martin Freeman (The office, Hitchhiker's guide) besitter talentene som kreves for å bli en av de absolutt største.

Jake Gyllenhaal blir vel også ofte nevnt som en av de nye store, personlig har jeg ikke sett de fleste filmene hans, så det får bli opp til andre å kommentere.

På kvinnesiden håper jeg å se mye mer til Julia Stiles (Mona Lisa Smile) og Alexis Bledel (Sin City). Begge hinsides vakre damer som virker som om de har noe mellom øra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Off-topic: Men jeg slenger inn et spørsmål om Topher Grace, siden han ble nevnt lenger opp. Kommer han tilbake til 70s Show? Han er jo i Afrika i sesong 8, og jeg har bare kommet til episode 4, for det finnes vel ikke nyere, gjør det? Grace er i hvert fall fjernet fra introen, og denne nye Randy er der i stedet, skal han liksom overta for Eric? For noe tull!

Få Eric tilbake!

Edit: Men Christian Bale støttes. (Dessverre) for han er han kanskje litt for "slick" til å spille mange varierte roller. Tenker da på filmer som American Psycho og Equilibrium. Men man ser jo i Reign of Fire og Batman Begins at han kan være litt rufsete også.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nicholas Cage, Christian Bale, Edward Norton, Tom Cruise, Kevin Spacey blablabla. Det er mange dyktige skuespillere der ute, men det skal mye til for å ha et nærvær som Pacino.

Lenke til kommentar
Christian Bale virker for meg som et godt alternativ. :)

5170465[/snapback]

Jepp, han er en fin bil! Synd at Equilibrium ikke slo igjennom så mye. Fint at Batman Begins kom og sikret Bale's framtid i Hollywood da. :)

Til den som nevnte Bill Murray: Hva mener du med at han gikk fra komedie til filmer som "Lost In Translation"? Jeg synes da den er komedie i massevis, jeg! :)

EDIT: Forøvrig er en av mine personlige favoritter Brad Pitt. Jeg har enda å se en film hvor han spiller dårlig. Har sett en god del filmer med han, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker fyren! (på en ikke-homofil måte :) ).

Filmer som han er overtruffen i:

-Twelve Monkeys

-Seven (Se7en)

-Fight Club

-Snatch

-Spy Game

-The Mexican

-Mr. And Mrs. Smith

++

Johnny Depp, som flere her har sagt, er også kjempeflink, men både han og Tom Cruise begynner å dra på årene nå. Begge to er jo over 40 år gamle.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Noe à la Robert De Niro og Al Pacino (merk: Uten H! ;) ) får vi nok desverre aldri se igjen. Trist men sant. :(

EDIT: Vi har jo alltids en annen god skuespiller da, Clive Owen, som leverer ganske brukbare roller i King Arthur, I'll Sleep When I'm Dead og Sin City. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Johnny Depp, Kevin Spacey og Christian Bale er langt oppe på lista mi også. Spesielt Depp kan bære filmer helt alene. Folk som dette kan virkelig spille alle slags roller på en skikkelig og troverdig måte.

I den andre enden: Schwarzenegger er en utrolig dårlig skuespiller, men likevel liker jeg mange av filmene hans. Kan f.eks. ikke tenke meg noen annen jeg heller ville sett som T-800 i Terminator 1 / 2 :)

Lenke til kommentar

ja Al Pacino er en ekstremt god skuespiller...

Men min favoritt er Morgan Freeman, ekstremt bra skuespiller!

Uansett hvilken film han er med i så lager han stemning, det er noe med selve personen som gjør han helt råbra...

Brad Pitt er også en av mine favoritter, 12monkeys med Bruce willis..., Se7en, SpyGame osv... mange gode titler

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noe à la Robert De Niro og Al Pacino (merk: Uten H! ;) ) får vi nok desverre aldri se igjen. Trist men sant. :(

Aldri si aldri. Selvfølgelig vil vi få se slike skuespillere igjen. Jeg sier som Skeet Ulrich: I'm disappointed in acting as a craft. I want everything to go back to Orson Welles and fake noses and changing your voice. It's become so much about personality.

Lenke til kommentar

Det finnes mange unge/nye jeg liker, bl a Clive Owen, Christian Bale, Peter Stormare (han vil snart få mange gode tilbud, nå som folk innser at han kan spille andre roller enn Lev i Armageddon), Viggo Mortensen (litt gammel, men han blir bedre og bedre), Jake Gyllenhaal, Jason Lee (han kaster bort mye talent på dårlige roller, men han er virkelig god).

Men mannen jeg vet kommer til å bli den neste Pacino er ingen andre enn den fantastiske Adrien Brody. Method acting fra en annen verden, i samme stil som de Niro, en utrolig innsats og styrke.

Master D: Du er neppe alene, men sannheten er at rent objektivt sett på saken så er Pacino en av de dyktigste skuespillerene verden har sett.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...