3raz3r Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 det er egentlig opp til deg hvordan rekkefølge du vil ha. Det vanlige er å ha floppy, cd, hd, nettverk. For å teste nå kan du sette HD først. I noen BIOSer må man også spesifikt velge hvilken HD man vil boote fra, sjekk det også.Jeg vil ikke anbefale deg å installere på nytt, prøv først å sette i kun den gamle HDen og se om alt er som det var før. Er det det er det ingen grunn til reinstall. 5169548[/snapback] Jeg får ikke boota med bare den gamle. status: broken Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 De forrige gangene jeg har prøvd så har den ikke funnet noen disker, men det var før jeg endret på sata 1 og 2. har du xp med sp2 5169582[/snapback] ja, det har jeg. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 vis den ikke finner diskene så må du installere sata drivere, dem ligger på hoved kort cd'en og legg disse ut på en disket og når windows laster filer, så når det står sata kontrolere eller noe lignende der det står osen filer den laster, så trykker du på det som står der husker ikke hva det er. også bare installerer du driverne så skal den finne diskene Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 (endret) vis den ikke finner diskene så må du installere sata drivere, dem ligger på hoved kort cd'en og legg disse ut på en disket og når windows laster filer, så når det står sata kontrolere eller noe lignende der det står osen filer den laster, så trykker du på det som står der husker ikke hva det er. også bare installerer du driverne så skal den finne diskene 5169629[/snapback] Okei, skal prøve. Må bare sette i en diskett stasjon først. Endret 17. november 2005 av 3raz3r Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 nå har jeg satt i disketten med sata-drivere, men finner ikke hvor det liksom skal være der jeg skal trykke på noe. hvor er det? må jeg boote med xp cd'en? Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 nå har jeg satt i disketten med sata-drivere, men finner ikke hvor det liksom skal være der jeg skal trykke på noe. hvor er det? må jeg boote med xp cd'en? ja du booter med cd'en og mens den laster filer, da kommer det op. si fra vis du ikke Skjønner Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Det kom ikke opp noe med Sata-drivere :S og når jeg bare lar den gå, så finner den fortsatt ikke noen disker. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 når den laster inn filer så trur jeg det er f6 du skal trykke på så da venter du til det kommer op og trykker når det kommer Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 når den laster inn filer så trur jeg det er f6 du skal trykke på så da venter du til det kommer op og trykker når det kommer 5169863[/snapback] Nå er jeg inne på den. men den finner ikke diskett stasjonen heller. jeez Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hmm, er du sikker på at du har tat riktig drivere a? men finner den ikke diskett stasjonen heller? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 hmm,er du sikker på at du har tat riktig drivere a? men finner den ikke diskett stasjonen heller? 5169915[/snapback] ja, det lå en diskett i den esken som hovedkortet lå i, og på den stod det sata-drivere. så jeg ville anta at det var den. nei, den finner den ikke:s snart orker jeg ikke å drive mer med dette i dag, drivi snart i 5 timer:| Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 nei da vet jeg ikke, men det er en måte og aktivere sata kontrolene i bios, husker ikke hvor det hvar men vis du sjekker hele biosen så finner du sikkert noe som er med sata kontrols eller noe sånt sa bare velger du aktiver eller noe lignede. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 nei da vet jeg ikke, men det er en måte og aktivere sata kontrolene i bios, husker ikke hvor det hvar men vis du sjekker hele biosen så finner du sikkert noe som er med sata kontrols eller noe sånt sa bare velger du aktiver eller noe lignede. 5169955[/snapback] okei. gjør det i morgen jeg. må sove nå. snakkes. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 den er grei, hehe, snakkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå