Fjelldal83 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei, jeg har tenkt å overklokke min Socket 754 AMD 64 3200+ med 1mb cache. Default hastigheten er på 2000mhz. Kjøleren er den som fulgte med. Vet ikke om jeg har lyst å tyne den maks, men det hadde vært kult å fått litt mer guff Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Den eneste som kan svare på spørsmålet ditt er du sjølv. Du må bare prøve deg fram, det varierer fra den ene prosessoren til den andre kor mye de kan klokkes. Og den samme prosessoren kan få ett resultet på ett hovedkort, og være helt forskjellig på ett annet. Lykke til Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Finnes det noe program ala auto-overklokk ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du kan bruke clock-gen for å justere htt i win, hvis det var det du tenkte på? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Min erfaring er at det ikke er så lett å overklokke s754 CPU'er... De går gjerne til 2.2 - 2.3GHz også vil de ikke lenger. Jeg for min del stoppet på 2.2 første gang, kom så opp til 2.3 med lavere HT men der klikket det for skjermkortet selvom AGP locken faktiskt virket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå