Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen "lugger" etter nyinstallert minne

Anbefalte innlegg

Hei!

Vær vennlig å les gjennom alt..

For et par dager siden kjøpte jeg nytt minne.

twinmos pc2700 512mb. har et slikt et fra før av også.

Jeg spiller litt wow og merker stor forskjell, blir kjempeglad og går til sengs.

Dagen etter våkner jeg og setter meg på pcen, pcen slår seg på. Alt funker fint.

DING; High-risk fra norton. Virus, W32.Licum. Det viruset som infiserer seg i .exe filer.

Norton was unable to delete this file.

Okey, Viruset klarer å ødelegge nærmest 100gb. (Klarer å skade mapper slik at jeg ikke kommer inn på dem). Så jeg formaterer stasjon "E:\" som er kun Windows på 5gb. Oi, viruset er der fortsatt. Så jeg formaterer hele "D:\" som er på hele 200gb. Synd, men sant. Nå er alle filmene, seriene, iso'ene, spillene, bildene og all musikken min borte. Nå har jeg bare "C:\" igjen som ikke er formatert. Der har jeg alle spillene mine _installert_, og den er på 80gb. Jeg kjører scan på den i safe mode, norton finner 7 filer den ikke kan slette. Og jeg sletter dem manuelt.

YESS! Endelig borte tenker jeg.

Litt seinere er jeg inni en verden av warcraft, og plutselig begynner ting å lagge. Eller, jeg tror det lagger. Men det som faktisk skjer er at hele spillet hakker annenvært sekund. Det stopper opp, t.o.m lyden. Alt stopper opp ett sekund hele tiden. Jeg tenker, hmm hva skjer ?

- Exit, samma greiene på skrivebordet! Alt stopper opp 1 sekund, annenvært sekund. Musa, lyden alt!

Så jeg reebooter pcen. Alt er fint igjen, går inn i wow. Blir i wow i 3 timer og "lagginga" kommer tilbake. Hele damn pcen lugger...

Hva kan dette være, kan det være minnet jeg kjøpte ?

Jeg skal nå prøve å ta ut minnet for å se om det løser seg. Uansett gir jeg feedback her innen små strakser.

Ellers tar jeg selfølgelig godt imot en hjelpende hånd mens jeg lirker litt med pcen!

- Mvh

jhj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...