Gå til innhold

Apple iPod (5. generasjon) 30 GB [Video Ipod]

Anbefalte innlegg

Min far på 50 år har fått for seg at han skal ha mp3 spiller. Ikke en hvilken som helst heller den skal ha farge skjerm og kunne vise bilder fra digitalkamera og ha 20GB lagringsplass. Jeg ser for meg den som en mellomlagringsplass mellom kamera og pc f.eks. når de er på ferie. Samt at det skal være musikk på den så klart. Jeg ser for meg at det blir en Ipod uansett, men forslag mottas med takk. Prisen spiller ikke særlig rolle bare han får en som han blir fornøyd med, d.v.s. at ikke den går i stykker fort og at batteriet varer en stund samt at funksjonene er forholdsvis logiske. (Min far er ikke helt n00b på data)

Jeg lurte på om det på spilleren i topicen her går ann å koble en USB kabel mellom Ipoden og et digitalkamera uten at det blir koblet strøm til? Selvsagt for å overføre bilder når man er på ferie eller lign. uten å bruke datamaskin. Jeg ble helt forelska når jeg så

denne mp3 spilleren. Den spiller jo video også! Om han trenger video avspilling er jo så som så, men den kan sikkert spille av video som blir tatt opp på kameraet også vil jeg tro

Video Ipod ovenfra

Video Ipod fra siden

Video Ipod under

All ære til Dinside.no hvor jeg stjal bildene :p

Riktig lekker sak det der! :love:

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...