Hans Erling Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Min far på 50 år har fått for seg at han skal ha mp3 spiller. Ikke en hvilken som helst heller den skal ha farge skjerm og kunne vise bilder fra digitalkamera og ha 20GB lagringsplass. Jeg ser for meg den som en mellomlagringsplass mellom kamera og pc f.eks. når de er på ferie. Samt at det skal være musikk på den så klart. Jeg ser for meg at det blir en Ipod uansett, men forslag mottas med takk. Prisen spiller ikke særlig rolle bare han får en som han blir fornøyd med, d.v.s. at ikke den går i stykker fort og at batteriet varer en stund samt at funksjonene er forholdsvis logiske. (Min far er ikke helt n00b på data) Jeg lurte på om det på spilleren i topicen her går ann å koble en USB kabel mellom Ipoden og et digitalkamera uten at det blir koblet strøm til? Selvsagt for å overføre bilder når man er på ferie eller lign. uten å bruke datamaskin. Jeg ble helt forelska når jeg så denne mp3 spilleren. Den spiller jo video også! Om han trenger video avspilling er jo så som så, men den kan sikkert spille av video som blir tatt opp på kameraet også vil jeg tro Video Ipod ovenfra Video Ipod fra siden Video Ipod under All ære til Dinside.no hvor jeg stjal bildene Riktig lekker sak det der! Endret 17. november 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du må nok gjennom iTunes for å få bilder på iPoden gitt. Finnes ikke noen "straigt from camera" løsninger. Jeg har den nye iPoden og er kjempefornøyd. Bortsett fra rullehjulet.. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du må nok gjennom iTunes for å få bilder på iPoden gitt. Finnes ikke noen "straigt from camera" løsninger. 5169731[/snapback] Jo, det er bare til å kjøpe en Camera Connector så kan du koble til et digitalkamera direkte til iPoden (kameraet må støtte pictbridge) Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 eller kjøpe minnekortleser Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Er det normalt at kamera støtter pictbridge? Kameraet er ikke det nyeste. Fant en test av det her Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ser desverre ikke sånn ut: Støtte for direkteutskrift Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå