jonia Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Nvidia-baserte kort har en tykk sort rand rundt tv-bildet, den er såpass stor at den tar noen tommer fra tv'n min. Har en 21" og den blir vel ikke stort mer enn 19" når jeg ser film fra data'n. Har fått tips om et program som løser problemet, og gir tilgang til hele tv'n. Programmet heter TV-Tool. Har lastet en demoversjon fra nettet, og det ser ut til å fungere bra! Men.... det er en demoversjon som bare varer i 10 minutter. Har lite lyst til å legge penger i dette, tør ikke legge ut mitt visa-kort nummer på nettet... er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en shareware versjon som varer i 30 dager. Har hørt at det finnes.... Evnt. hele programmet i fullversjon.? Er det noen som har peiling? Kanskje noen har det og kan dele det med meg? Venter i spenning...! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 nope, hvis du ikke vil kjøpe saken må du ta til takke med den ver. hvis du har et asus nvidia kort kan du bruke TVCC2000, den er gratis og laget av samme karen. her er hjemmesiden: http://www.tvtool.de/index_e.htm [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2001-12-01 12:29 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 eg har en gammel versjon av tvtool der eg får dei fleste funksjonene og ingen '10min' skit i sharewaren Lenke til kommentar
jonia Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Vel. Fint... men kan du si hvor du fikk tak i den? Eller kanskje sende meg programmet på email? ([email protected])?? Det ville vært fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå