Tja Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har nå satt op Microsoft Media Center, og ønsker å få mitt nye Microsoft Remote Keyboard til å fungere med denne. Jeg har koblet til en IR-mottaker (USB) av typen Cyberlink - men har ikke klart å få keyboardet til å fungere.... Må man ha egne "Media Center"-IR-mottakere ? ...eller er det noe annet jeg har glemt ? (Jeg kan ikke se noen "IR-gruppe" under Control Panel...) Takker for alle tips ! Lenke til kommentar
Tja Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har nå satt op Microsoft Media Center, og ønsker å få mitt nye Microsoft Remote Keyboard til å fungere med denne. Jeg har koblet til en IR-mottaker (USB) av typen Cyberlink - men har ikke klart å få keyboardet til å fungere.... Må man ha egne "Media Center"-IR-mottakere ? ...eller er det noe annet jeg har glemt ? (Jeg kan ikke se noen "IR-gruppe" under Control Panel...) Takker for alle tips ! 5169021[/snapback] Har nå funnet ut at en må ha Microsofts egen IR-mottaker. Man får visst ikke denne alene, så jeg har bestilt en Microsoft fjernkontroll som inkluderer denne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå