disc0 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) hei, var ikke helt sikker på hvor jeg skulle putte denne tråden, men tester meg her. har i lengre tid drevet hjemmesiden til bandet mitt og har brukt en gratis gjesteboktjeneste som heter freegb.net. problemet er at jeg får masse spam-beskjeder på den (+ at gjesteboka har en nede-tid som ikke holder mål. den kan være nede i opptil en uka av gangen). som administrator av gjesteboka har jeg alltid klart å fjerne disse, men i dag ble det lagt inn en spam-beskjed som ser ut til å ha en kode som er så bra lagd at jeg ikke engang klarer å fjerne den når jeg logger meg inn som administrator. adressen er http://www.freegb.net/gbook.cgi?48063, og det er den lolita-beskjeden under den webmaster-beskjeden som plager meg. nå har jeg funnet ut at jeg vil bytte gjestebok-host, evt. lage selv. er det vanskelig å lage gjestebok selv? har noen evt. gode erfaringer med andre gjestebok-hoster som har et stabilt og bra opplegg med gode servere og lite nede-tid? *Dårlig emnefelt rettet av moderator* Endret 18. november 2005 av el-asso Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvis du kan litt php og mysql er det ikke vanskelig å lage gjestebok selv, hvis du vil finne en ferdig kan du søke på www.hotscripts.com Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vil anbefale deg å sette opp en ferdig PHP-gjestebok selv, eventuelt lage en helt fra bunnen av. Webserveren din må da selvsagt ha støtte for PHP. Om du ikke har støtte for database, vil jeg anbefale denne. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Her er en bra gjestebok, men du bør ta en titt her først. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ellers er jo Rabook et enkelt og fint script. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå