Petterahl Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Hei! Har NFS7 v2 hovedkort og et powercolor 9800 pro skjermkort.. Etter at jeg fikk penger for vannkjølinga mi så har jeg lyst til å gå til anskaffelse av et nytt luftbasert kjølesystem.. Det skal være billig og stille.. Jeg har nokså god luft i kabinettet, så det er ikke et problem. Skjermkort: Har funnet denne, er den å anbefale? Virker billig, men har lest posetivt om den.. Hovedkort: Har funnet denne, den er go som lydløs, er akkurat det jeg er ute etter!! Cpu: Har en amd xp 2400-m prosessor, den lager ikke stort med varme, siden den kjører på 1,35 volt.. Har ikke funnet noe ennå, har en sånn her hjemme på et annet hovedkort, men jeg syntes den støyer for mye!! Hva er å anbefale her som er både stille og billig?? Takker for alle svar!! Endret 17. november 2005 av petter'n Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Du tuller nå ikke sant? Regner med du bare har byttet om litt på linkene jeg. Skjermkortkjøleren ser bra ut, (som du tydeligvis velger å kjøle Hovedkortet med ) Zalman sin NB ribbe er meget bra, samme kjøleevne som den psycoe std vifta som GIKK med litt over 9000 RPM på mit Asus A8N SLI Deluxe. Personlig er jeg skeptisk til å kjøpe slike billige CPU kjølere. PS: Du burde fikse det med de linkene, kan bli lit forvirret, men jeg forsto det, tuller bare ovenfor EDIT: Kom plutselig på en ting. Jeg er ikke så sikker på at du kan kjøle NB med den ribba, er nemlig ikke så sikker på att ditt hk har monteringshull rundt NB, mener å huske at det var en som sa det her på forumet, men at det går fint å lime den på med slikt kjølelim Endret 17. november 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Er nok hull til å montere den i jo, har kjørt vannkjøling i nesten to år på de hulla! Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=498561&hl= Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ok jeg gir meg. Da var det nok ett annet Abit HK. Men bare lurer på en ting. Hvorfor velger du luftkjøling foran vannkjøling? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=498561&hl= 5169421[/snapback] Orker ikke stresset med vannkjøling lenger, kommer heller ikke til å klokke no.. Ellers har jeg mista intreressen for det.. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ok, jeg har litt lyst på vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå