Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Nynorsk - Jeg trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan prøve å rette deg litt hvertfall.

"Tysdag 8. nomvembar intervjua eg (....)

Eg spurte om korleis kjønsfordelinga var på arbeidsplassen. Her svarte han med at det var eigentleg meget bra. Det vart veldig likt fordelt mellom kvinner og menn.

Han fortalte også at Eigendomsmegler studiet var et veldig variert studie, og at det passa for dei fleste. Men, likevel vart det ein fordel å vera utadvent og like å ha kontakt med mennesker.

Idag finnst det mange forskjellige Meglar firmaer. Notar, Aktiv Eigadom og DNB Nord for å seia noken av dei.

Eg spurte også om hvilken bakgrunn (.....) har. Her fortalte han meg at han hadde gått på Høgskulen, får å så gå på Handelshøyskulen.

Eg spurte korleis det hadde vært, han sa ha at det hadde vært bra. Det vart kanskje ein lang utdanning, men det går fort når du held på med utdanninga.

Eg spurte også korleis utviklings muligheitane var der, og han sa de var bra. Han starta som vanleg Eigendomsmeglar, for å så gå over til prosjekt leiar, for å så gå over til daglig leiar.

Eg spurte ikkje noko om lønn, men han sa frivilig at han tjente over 500.000 kr i året.

Han anbefalte også yrke til andre. Spesielt til mennesker som like å møte nye folk, og ikke er asosial.

Heilt til slutt spurte eg kvifor han verkeleg valgte dette yrket. Det spratt ut av han ”hvorfor ikke?” Han sa det virka som eit godt yrke, og at det høyrtest morosamt og spesielt ut."

5168681[/snapback]

PS. er ikke spesiel flink med dobbel konsonant :p

EDIT: Tror det heter "korleis" og ikke "kordan"

Endret av batti64
Lenke til kommentar

Ville kanskje ha skrevet om disse setningene:

Idag finnst det mange forskjellige Meglar firmaer. Notar, Aktiv Eigadom og DNB Nord for å seia noken av dei.

I dag finnst det mange forskjellige meglar firmaer. Notar Aktiv Eigendom, og DNB Nord for å nevna nokon.

Eg spurte også korleis utviklings muligheitane var der, og han sa de var bra. Han starta som vanleg Eigendomsmeglar, for å så gå over til prosjekt leiar, for å så gå over til daglig leiar.

Eg spurte også korleis utviklings muligheitane var der, og han sa de var bra. Han starta som ein vanleg Eigendomsmeglar, og etter kvart gjekk han over til prosjekt leiar, og til slutt daglig leiar, som han er i dag.

Heilt til slutt spurte eg kvifor han verkeleg valgte dette yrket. Det spratt ut av han ”hvorfor ikke?” Han sa det virka som eit godt yrke, og at det høyrtest morosamt og spesielt ut."

Heilt til slutt spurte eg kvifor han verkeleg valgte dette yrket. Det spratt ut av han ”hvorfor ikke?” Han sa det virket som et spannande yrke, og at det høyrtes morosamt og spesielt ut. (Ville kanskje ha kutta ut ", og at det høyrtes morosamt og spesielt ut.")

EDIT: leif

Endret av batti64
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...