Kanetheheatsink Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei! Vi hadde nynorsk prøve for to uker siden, og jeg fikk karakteren 2. En kompis får 2 uansett hvor mye han gjør, og gir nesten opp, så tenkte at vi skulle gjøre ett lite forsøk. Jeg får endel 3-5 og er veldig flink på skolen. Jeg gjør ikke mye, men nok. Kompisen min prøver så godt han kan og svarer bra på alle oppgaver og skriver bra stiler. Han fikk 2+ på prøven. Han hadde lest godt og svarte på nesten alle spørsmål. På bildet ser dere prøven min, og legg merke til at jeg IKKE fikk 1! Hva er deres meninger? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dere bør ta det opp med andre lærere eller rektoren på skolen deres. Det er desverre slik med mange lærere og det eneste man kan gjøre er å ta det opp med andre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Eh, fikk du 2'er på å skrive det der? Jeg hadde ikke gått til læreren, men til rektor eller inspektør. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) what?? Hadde jeg skrevet det på prøven min hadde læreren ringt foreldra mine og sagt at jeg var blitt gal, og strøket meg flatt resten av året. Gå til rektor... Endret 17. november 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 2 venner av meg jukset på en fransk prøve, de skrev akkurat likt! men bare pga. Den ene bråker ofte i timen fikk han 2, han andre karen fikk 4+, Når de tok det opp med læreren, svarte hun ikke, og hun gikk Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 btw, fikk 2- på prøve idag der jeg ikke hadde svart. Spurte hvorfor jeg ikke fikk en, og han mente at så lenge man kan skrive navnet sitt med stor forbokstav så holder det til en toer =/ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er sånn på alle skoler. Jeg klager ikke da jeg får 5'ere og 6'ere i alt unntatt K&H. Vi drev med volleyball i gymmen for noen uker siden og det er ei som vanligvis er veldig flink i teoritiske fag + K&H. Hun fikk 4 og jeg tror ikke hun var nær ballen noen ganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå