haavardbj Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Siden finner dere her Er min første side så venlig kritikk gjør ikke noe Er skrevet selv i notepad 2 (En del hjelp i starten osv av Mr.berg her på forumet ) Vet att logoen er kjedelig så kan godt la den gå (ny må komme opp en eller annen gang)+Noen undersider mangler en del tekst, men det kommer Endret 17. november 2005 av haavardbj Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Alt i alt ser det ganske bra ut. Men ta en titt her: http://home.no.net/havbj/index.php?q=vk1 Det ser ut til å være en bug her... (firefox 1.0.7) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Til å være din første side er det ganske bra synes jeg Noen punkter: - Vel mye luft over headeren. - :hover rundt menyen var litt irriterende. Ville fjernet den, eventuelt dempet den. - Ville hatt mer luft mellom lister og paragrafer, som f.eks. på siden om VK1 - Paragrafene blir noe brede, tror det ville vært bedre å lese om de var smalere - doctype skal ligge over <html> og <head> Endret 17. november 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Alt i alt ser det ganske bra ut. Men ta en titt her: http://home.no.net/havbj/index.php?q=vk1 Det ser ut til å være en bug her... (firefox 1.0.7) 5168424[/snapback] Det var det noe tull ja... Men fikset det nå Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Til å være din første side er det ganske bra synes jeg smile.gif Noen punkter: - Vel mye luft over headeren. - :hover rundt menyen var litt irriterende. Ville fjernet den, eventuelt dempet den. - Ville hatt mer luft mellom lister og paragrafer, som f.eks. på siden om VK1 - Paragrafene blir noe brede, tror det ville vært bedre å lese om de var smalere - doctype skal ligge over <html> og <head> 5168424[/snapback] Takk Fikset på: - Mindre luft i header, hover byttet ut (bedre? annen farge kansje? ) - Lagt til litt mere luft ved listene i paragrafene min. - Paragrafene er så brede fordi det ikke skal tulle seg til i forhold til timplaner og bildegaller ( da disse fort blir veeldig små) - Doctype flyttet. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det slik att contenten strekker seg ned til den boksenmed Copyright c'en min, selv om det ikke er så mye innhold i den. Eller hvorfor den boksen ikke flytter seg opp ? Endret 17. november 2005 av haavardbj Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 God side, men for lite kontrast med tanke på teksten. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Fikset på: - Mindre luft i header, hover byttet ut (bedre? annen farge kansje? ) 5168597[/snapback] Ble bedre med mindre luft over, men den nye "logoen" ser noe dårligere ut. Og det heter vel medier[/] og kommunikasjon, gjør iallefall det på min skole. Menyen ble bedre, synes jeg Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Fikset på: - Mindre luft i header, hover byttet ut (bedre? annen farge kansje? ) 5168597[/snapback] Ble bedre med mindre luft over, men den nye "logoen" ser noe dårligere ut. Og det heter vel medier[/] og kommunikasjon, gjør iallefall det på min skole. Menyen ble bedre, synes jeg 5168870[/snapback] Japp, tar bort igjenn logo.. Heter egentlig det.. bare jeg som skriver sleng akuratt nå Noen gode ideer til logo forresten? (kommer liksom ikke på noe.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå