x3ptr Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 jeg prøvde vann kjøling i går har hørt at det skal funke skikkelig bra jeg åpnet kabinnettet og helte ei kanne med vann inn i pc-en men jeg har ikke fått den til og funke etter på... så nå må jeg bruke en gamal maskin er det noe jeg har gjort galt? er det noe jeg må kjøpe? åssen kan jeg få pc-en til og funke igjen? eller må man ha en spessiel pc som tåler vann? håper på svar Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Seriøst?! Hehe, ja du må ha en spesiell pc for at den tåler vann. Det tror jeg ikke er funnet opp enda. Du må ha et vannkjølingssytem for at det skal funke. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 ja seriøst jeg prøvde. det var en nesten ny maskin også Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hehe er vel heller tvilsomt at den kommer til å fungere igjen. men hvor har du hørt at du bare skal helle på vann a? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er bare å plukke fra alt du hadde inni der og la det tørke et par døgn. Er du heldig får du startet opp alt igjen. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 en kammerat sa at jeg bare skulle helle van inn i pc! Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Han kameraten din kan vel ikke ha peiling på pc da eller? men du måtte vel tenke at strøm og vann ikke passer sammen Endret 17. november 2005 av Myrstad Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Troll er fine dyr. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 det sa jeg også men han sa at det ville funke fint!! Lenke til kommentar
kisi Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 At det virkelig gå ann å bli så dum. hvem er det som heller vann på strøm a. Du må være Loka. Eller så er du så dum at du gidder å kødde med noe så dumt. For dette er noe av det mest latterlige jeg har hørt i hele mitt liv. snakket nettop om at det var en dum kar på forumet som hadde slipt prosessoren for og få plass opp i slotten. Men dette her er hakket værre :!: Lol ass Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Herregud så latterlig, da er du virkelig for dum for å bruke en pc. Tullepost. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Denne stenges av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg