V-by Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei. Nå har det seg slik at jeg har kjøpt meg en logitech MX518, god mus, sitter bra i hånda gjørn å, men det store problemet er at musepekeren plutselig begynner å bevege seg på skjermen uten at jeg rører musa. skjer også mens jeg bruker musa, f.eks jeg drar den nedover og den stopper liksom opp, og da jeg stopper musa beveger pila seg oppover på skjermen. Dette er uuuutrolig plagsomt, noen som har hatt problemet her før og vet hva man må gjøre for å få det fikset? takker for svar Lenke til kommentar
sixx Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har hatt et slikt problem med min gamle mus... Har bare et tips...legg inn driverne på nytt... (eventuelt hvis du konfigurer musa, ikke beveg den...har sikkert ikke noe med saken å gjøre men...) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hadde faktisk samme problemet selv, det startet en ukes tid etter jeg kjøpte den, så varte det et par uker før det var bra igjen, ikke hatt noen problemer siden Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Har lagt inn driverne på nytt flere ganger, og prøvd den på to forskjellige pc- er med og uten driver, men er helt lik begge gangene. Jeg har hatt musa en stund nå, nesten 2 måneder, men i starten så merket jeg det ikke, men etter ca 2 uker så begynte den... og jeg er sikker på at hvis jheg skal på LAN i nermeste framtid og musa er slik da mens jeg spiller så kommer den til å flyge veggimellom Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Lever den tilbake? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Prøvd med annet underlag? Jeg hadde problemer med en Logitech dual optical på en musematte med veldig tettvevd nylon på. Pekeren stoppet, hoppet, gikk feil vei osv. På alt annet fungerte den ok. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Lever den tilbake? Sendte en mail til logitech, de ba meg om å teste den på andre pc- er hvis mulig, og teste den på USB pluggen og/eller ps/2 pluggen. Prøvd med annet underlag? Jeg hadde problemer med en Logitech dual optical på en musematte med veldig tettvevd nylon på. Pekeren stoppet, hoppet, gikk feil vei osv.På alt annet fungerte den ok. Det eneste jeg føler at jeg ikke har gjort:P Lenke til kommentar
hart Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er det sånn at musepekeren dirrer på ett sted? Holder en knapp på underlaget da, hva bruker du til vanlig? Jeg ser dette på en MX500 om jeg bruker et uegnet underlag, eller om det er støv eller partikler der som forstyrrer avlesningen... Holder man et minimum av hygiene på pulten så skjer ikke dette Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 e har en helt vanlig dell musematte, skal prøve med den gamle musematta mi når jeg kommer hjem, husker ikke navnet på den atm... men får håpe at det blir bedre da. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hmm, det problemet har jeg ofte. Sjekk at det ikke er hår eller lignende på laseren. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Har rensa dette hølet der lasern og slikt er med q-tips flere ganger, uten å ha merket noe serlig,, Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Underlaget eller sensoren som er fucket da. Prøv annet underlag, eller send den inn du. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Endelig hjemme igjen Nå har jeg byttet musematte fra den gamle DELL musematta til min elgamle Everglide, den funka fint med den gamle musa, så nå burde det også funke nå å Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har også hatt det problemet, jeg løste det med å blåse under, for å få vekk all shiten som er der. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) prøv annen musmatte. en blå bok om brasil feks hehe, den funket jevli bra her, hadde samme problem Endret 19. november 2005 av member-63169 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Dette var siste gang jeg bruker en DELL musematte! den manipulerer musa mi... På den gamle Evergliden min så er musa helt uten problemer men den er så "ruglete" oppå, så jeg må se å få kjøpt meg noen glides eller hva det nå kalles for noe! Satte nettop på duckteip så dessa greian under ikke skal bli sliti bort Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har vært borti akkurat det samme problemet med optisk mus og Dell musematte på skolen. Er nok mønsteret som forårsaker bevegelsen. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg fjernet virus, så forsvant det i samme slengen! Gjalt Razer DB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå